Skip to main content

Sinds de laatste update van de Itv-app ondervind ik kleine maar hinderlijke problemen met het kijken op de Ipad.

Vrij regelmatig krijg ik aan het begin van een programma (denk bijv. aan het journaal) geen beeld te zien maar hoor wel het geluid.

Door het tv-kijken even te stoppen en vervolgens te herstarten, wil het beeld weleens tevoorschijn komen, maar meestal moet ik deze actie een paar keer herhalen. Het gevolg is dat er een paar minuten van het programma verloren zijn.

Ook valt me op dat het regelmatig gebeurt dat het programma enkele tellen hapert en dan weer verder gaat.

Ten slotte gebeurt het me iets te vaak dat bij hernemen van een programma (bijv de volgende dag verder gaan met een film) er vanaf het begin wordt gestart i.p.v. waar ik gebleven was.

Er zijn ergere dingen te bedenken maar de app is overduidelijk nog aan veel verbeteringen toe.

Hoi @Maxiepaxie, de verbinding is verder helemaal goed met het internet? Zo ja, dan wil ik je aanraden de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Hopelijk zorgt dat voor verbetering.Â