Skip to main content

Sinds een recente update valt de 'kijken vanaf begin’ knop op één van onze android tablets (Samsung Tab S5e, Android 10 weg achter de miniatuurtjes van de andere zenders onder in het scherm, zie screenshot, hier zie je li-onder net nog een klein stukje van de knop…

Op een oudere tablet (Tab S3, Android 9) staan de miniatuurtjes in de basis onder de tijdlijn met de knop om vaanaf het begin terug te kijken.

Weet iemand een oplossing?

 

 

Ik kan een programma dat bezig is niiet terugkijken vanaf het begin. De begin gemist knop links onderaan is verborgen onder previews van alle andere tv kanalen. Hoe kan ik dit aanpassen?


Maar je hebt toch die schuifbalk waarop je het witte bolletje naar het begin kunt slepen.

 


Daar kan ik dus niet bij omdat er previews van andere tv kanalen voor staan. Precies het probleem!


Dus jij ziet dit…

...direct nadat je één keer op het scherm hebt gedrukt?

Wat voor een tablet heb je?


Ja, dat zie ik! Tab A van Samsung. Maak me blij en vertel me dat je oplossing hebt?!


Ja, dat zie ik! Tab A van Samsung. Maak me blij en vertel me dat je oplossing hebt?!

Nee, die heb ik niet, het bevreemdt me dat, na één keer kort het schern aanraken, direct de andere kanalen vol getoond worden. Deze horen dan immers getoond te worden zoals in het eerste screenshot.


Ja dat lijkt mij ook maar helaas!


Excuses voor de late reactie @rene_kolpa. Het is de laatste tijd erg druk. Het is verre van handig natuurlijk dat die knop niet beschikbaar is.

Speelt het probleem op dit moment nog steeds? En speelt het probleem in de browser ook? Mocht je de app nog niet opnieuw geïnstalleerd hebben, dan mag je dit eerst proberen. Helpt dit ook niet, dan mag je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen. Dan ga ik kijken of we hier wat aan kunnen doen. 

Kun je voor de volledigheid nog aangeving welke versie van de app je op de tablet hebt staan? 

 


Speelt het probleem op dit moment nog steeds?

In dit andere topic speelde dit gisteren in ieder geval nog wel.

 

En speelt het probleem in de browser ook? 

Je kunt op een tablet niet via de browser kijken.


Excuses voor de late reactie @rene_kolpa. Het is de laatste tijd erg druk. Het is verre van handig natuurlijk dat die knop niet beschikbaar is.

Speelt het probleem op dit moment nog steeds? En speelt het probleem in de browser ook? Mocht je de app nog niet opnieuw geïnstalleerd hebben, dan mag je dit eerst proberen. Helpt dit ook niet, dan mag je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen. Dan ga ik kijken of we hier wat aan kunnen doen. 

Kun je voor de volledigheid nog aangeving welke versie van de app je op de tablet hebt staan? 

 

Hallo Niek,

Jazaker, serker nog: ik heb sinds afgelopen maandag een nieuwe Tas S6Lite en daarop is hetzelfde aan de hand. In de browserversie (op een laptop W10, @wjb  heeft gelijk) komen de ‘miniaturen'  niet naar voren en dekken (dus) de knop niet af.

De versie is 7.1.2.1


Dit probleem is mij nog niet bekend en ook bij collega's niet. Ik ga dit doorzetten bij ons tv-team en neem het voorbeeld van het andere topic ook mee. Bedankt voor het doorgeven @rene_kolpa en @wjb voor het andere voorbeeld. Zodra ik een update heb laat ik dit hier ook weten. En ik zal voor altijd onthouden dat tv kijken via de browser op te tablet niet kan ;)     


@anneloest, ik heb jouw topic even samengevoegd met deze omdat jullie beiden hetzelfde probleem ervaren. Ik heb ondertussen contact gezocht met ons tv-team en dit probleem voorgelegd. Zodra ik meer weet, kom ik hier weer terug. Ik begrijp dat jij deze problemen ervaart op de Samsung Galaxy A. Welke versie van Android heb jij hier op staan en welke versie van de app?  


@rene_kolpa @anneloest, ik heb een reactie terug. Dit probleem was nog niet bekend en is nu gemeld bij het juiste team en wordt zo snel mogelijk hersteld. Hoe snel precies kunnen ze nog niet zeggen. Dus in ieder geval dank voor jullie bericht!

In de tussentijd heb ik twee mogelijke 'oplossingen’, beter gezegd 'workarounds’ meegekregen:

-Open de player vanuit portrait in plaats van al landscape te gebruiken. De player zelf kan alleen landscape afspelen, maar het maakt dus uit hoe je de player hebt geopend: vanuit portrait of vanuit landscape. Mogelijk gebruik je de app ook in landscape voordat de player wordt geopend (wat heel logisch is).

-30-sec back button: daar heel snel veel op tappen. Elke keer gaat ie 30 seconden terug. Tap je heel snel 20 keer op die button, ga je 10 minuten terug (tussen de taps hoeft slechts fractie van seconde te zitten).


 


@rene_kolpa @anneloest, ik heb een reactie terug. Dit probleem was nog niet bekend en is nu gemeld bij het juiste team en wordt zo snel mogelijk hersteld. Hoe snel precies kunnen ze nog niet zeggen. Dus in ieder geval dank voor jullie bericht!

In de tussentijd heb ik twee mogelijke 'oplossingen’, beter gezegd 'workarounds’ meegekregen:

-Open de player vanuit portrait in plaats van al landscape te gebruiken. De player zelf kan alleen landscape afspelen, maar het maakt dus uit hoe je de player hebt geopend: vanuit portrait of vanuit landscape. Mogelijk gebruik je de app ook in landscape voordat de player wordt geopend (wat heel logisch is).

-30-sec back button: daar heel snel veel op tappen. Elke keer gaat ie 30 seconden terug. Tap je heel snel 20 keer op die button, ga je 10 minuten terug (tussen de taps hoeft slechts fractie van seconde te zitten).


 

Helaas @Niek_ ,

de workaround om in portrait mode te openen werkt, en dan blijft de tijdlijn vrij, ook na terug kantelen :)

Het terugklikken werkt ook, maar als je een halfuur terug wilt betekent het 60x klikken ;)

Hopelijk komt er dus snel een echte oplossing. Dank iig voor de bemiddeling!

HGroet, René

  •  

 

  


Goed dat de portrait mode wel werkt! Het terugklikken is inderdaad niet ideaal. We moeten even wachten op de definitieve oplossing. Ik hoop dat het in een paar dagen verholpen is, maar  daar durf ik geen uitspraken over te doen. 


Hoi Niek dank voor je oplossing openen in portrait, dat werkt ook bij mij, blij mee!

Ik reageer wat laat maar heb zelfde app versie (7.1.2.1) en Samsung Tab A 2019.


Super @anneloest! De versie van de app heb ik niet meer nodig, maar toch bedankt :) Er wordt al aan gewerkt!  


Het terugklikken werkt ook, maar als je een halfuur terug wilt betekent het 60x klikken ;)

Maar de tijdbalk is nu toch zichtbaar en dan kan je het witte bolletje toch eenvoudig een halfuur terug schuiven?


Het terugklikken werkt ook, maar als je een halfuur terug wilt betekent het 60x klikken ;)

Maar de tijdbalk is nu toch zichtbaar en dan kan je het witte bolletje toch eenvoudig een halfuur terug schuiven?

@wjb , als je workaround A gebruikt (portrait), dan kan je idd de schuifbalk gebruiken, maar Workaround B was zònder het device te kantelen, en dan is de schuifbalk niet beschibaar…. ;)


In versie 7.2.4 is het issue iig opgelost, dank!


Goed om te horen @rene_kolpa ! 


Reageer