Skip to main content

Als ik de iTV app gebruik en een programma stream naar de Chromecast (1ste generatie) werkt dit perfect. Maar als ik het programma vanaf het begin wil kijken, gebeurt er niets. Er blijft een laad-icoon in beeld op tv en uiteindelijk stopt alles. Kijken vanaf het begin via de Chromecast is dus niet mogelijk. 

Ik lees op het forum meerdere mensen die hier last van lijken te hebben en dat jullie al maanden zo snel mogelijk naar een oplossing hiervoor zoeken, maar dit lijkt niet te gebeuren. Als de ontwikkelaars hier niet uitkomen, is het misschien toch handig externe hulp in te schakelen, want maanden lang deze problemen hebben en zeggen dat er wordt gezocht naar een oplossing lijkt me niet de gewenste uitkomst...

Ha @eddie010, welkom! Ik zie dat je ook al in een ander topic gereageerd had en dat mijn collega daar liet weten dat er een onderzoek loopt. Dat is inderdaad het geval. We hebben jouw eigen topic per abuis over het hoofd gezien, maar wilde toch even reageren. Het ligt niet aan jouw type Chromecast lijkt het op, maar echt aan het terugspoelen van een programma functionaliteit en daarmee ook het begin gemist gedeelte. We werken eraan om dit op te lossen inderdaad. Wanneer dat het geval gaat zijn, durf ik helaas niet te zeggen.