Skip to main content

Krijg het kinderslot bij Digitenne er niet af !

Hallo @Ronnieboy01 ,

Hoe kan ik mijn zenderlijst aanpassen?

Voor het aanpassen van de zenderlijst heb je een pincode nodig. De standaard pincode voor je tv-ontvanger is 1234. Je kunt deze wijzigen in een persoonlijke pincode via het menu van je tv-ontvanger.
Weet je je pincode niet meer, ga dan in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. Daarna:

  1. Druk op 'Menu' op je afstandsbediening, selecteer 'Instellingen' en vervolgens op 'OK'. 
  2. Navigeer met de pijlen naar 'Zenderlijst'. Alle tv- en radiozenders zijn in twee aparte lijsten te zien. Zoek de zender die je wilt aanpassen met de pijlen en druk op 'OK'. 
  3. Navigeer met de pijlen naar wat je wilt wijzigen (Verplaatsen, Vergrendelen of Verbergen) aan de zender en druk op 'OK'. In de lijst wordt met icoontjes zichtbaar welke wijziging is ingesteld. 
  4. Opmerking: Selecteer 'Verbergen' bij True Amateurs om de zender uit de zenderlijst te verwijderen. 
  5. Om de zender weer zichtbaar te maken doorloop je dezelfde stappen en druk je nogmaals op 'OK' onder Vergrendelen of Verbergen. Het icoontje verandert dan en de zender is weer aangepast.

Op de zender lijst is alles ontgrendeld toch blijft hij bij zender 32 om een pincode vragen. Zeer irritant. 


Heb je toevallig een Rebox-ontvanger? 


Een ZXV7200 KPN 2 dagen oud !


Anders bij 0800-0402 vragen om een omruil van jouw ontvanger.


Ook het laatste heb ik gedaan dit geeft helaas geen soelaas , ga morgen wel KPN bellen voor info hoe en wat.   Bedankt voor de reacties, mochten helaas niet baten

 

Groeten RonnieBoy 


Het is niet mogelijk het kinderslot op True amateurs uit te schakelen op de ontvanger van kpn, de zxv7200. Je zult dus bij elke afstemming de code 1234 in moeten toetsen. Ook kpn kan dat niet veranderen. 

Mogelijk kan het wel met een eigen ontvanger waar de digitenne ci+ module in kan. Maar dat weet @Noordzee  mogelijk met de ontvanger die hij heeft.  Met mijn Sony tv uit 2017, met de module, kan ik ook het kinderslot niet permanent uitzetten. 

@Ronnieboy01 .


Ok bedankt. Maar ermee leren leven 😁👍