Skip to main content

Als ik iets wil streamen via mijn tablet naar chroomcast dan wordt steeds gevraagd naar code kinderslot om dit uit te zetten.

Ik heb dit in mijn instelling ( kpn account) dit niet aanstaan !

hoe kan dit. 
 

Krijgt u de melding om de kinderslot op te heffen op een iTV ontvanger?
(Het kastje waarmee u zenders kijkt van KPN.)

U heeft bij het begin van uw aansluiting van KPN een pincode gekregen hiermee kunt u het kinderslot uitzetten op de ontvanger. Geef het ongeveer 30min om het te laten synchroniseren met de Interactieve TV app


Dit gaat om de itv app op tablet.  Klopt dat je daarin steeds je pincode in moet vullen, of tijdelijk kan uitzetten via instellingen.

Blijvend uitschakelen doe je via de tv ontvanger:

 

De Interactieve TV app en website nemen de Kinderslot-instellingen over van de tv-ontvanger. Heb je het kinderslot geactiveerd via de tv-ontvanger, dan is Kinderslot ook actief op de Interactieve TV app en website. Via Instellingen kun je in de tv app het Kinderslot aan en uitzetten. Als je de Kinderslot-instellingen permanent wil aanpassen, doe je dat op de tv-ontvanger via aMenu] -Instellingen - Kinderslot.

 

 

 

 


Ja op de iTV app krijg je als het goed is de melding '’Je moet het kinderslot op heffen op je ontvanger om door te gaan'’ de optie om dit uit te schakelen op de app weet ik niet of dat er is. Maar het alternatief is dus om het via de ontvanger te doen. Daarom ook en ik quote: Geef het ongeveer 30min om het te laten synchroniseren met de interactieve app….


Dag @Fredtv Is het inmiddels gelukt, met de hulp van Pauwerful en DennisA78?