Skip to main content

Ik heb mijn kinderslot ingevoerd dus de erotiekzenders verborgen,zijn de nachtprogramma's nog wel zichtbaar,met sexlijnen en dergelijke,neem aan van wel want goede tijden kunnen we niet eens krijgen.

Dus staat er voor de nactprogramma ook code?

Voor nachtloungr bv?

mvg

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Nee. SBS / RTL / Veronica worden niet vanaf bijv. 23:00 tot 6:00 afgesloten. Wat daar dus 's nachts op te zien is, dat blijft gewoon zo. Daar is niets aan te doen. 


net gebeld maar s'nachts ook code hoor ik van kpn,100% zeker


net gebeld maar s'nachts ook code hoor ik van kpn,100% zeker

Wat bedoeld u nu eigenlijk precies? Want ik snap niet wat u nu eigenlijk precies bedoeld. Kunt u eens een wat uitgebreidere reactie geven? Of vraag stellen? Met zinnen die beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt. Zinnen die grammaticaal ook nog enigzinds kloppen.


Pardon?


Gaat om kinderslot,of dat ook aktief is s'nachts,bij nachtprogramma's?

mvg 


Dat gaat dus bijvoorbeeld om RTL 5, waarop 's nachts Nachtlounge te zien is.

Dat wil je blokkeren, terwijl overdag RTL 5 wel gewoon te zien is?

Dat gaat niet. Kinderslot werkt per hele zender. Niet voor een bepaalde tijd per zender.

 

 


Goede tijden gaat ook uit zichzelf,heb net kpn gebeld,de nachtprogramma's zouden ook met kinderslot zijn,tenslotte leeftijd ingetoetst.

zender rtl 4 niet verwijderd en ook moet je code intoesten voor goede tijden,slechte tijden 


maar het is opgelost,ik zie bij mij nu slotje ervoor…

Antwoord op mijn vraag


Kinderslot werkt per programma, Nick. Afhankelijk van de rubrieken. De tekentjes (leeftijd, voetjes voor erotiek, geweld, angst e.d. ) staan erbij.

Zie ook http://www.kijkwijzer.nl/ .

Verbergen werkt per zender.


En zo is het!

bedankt


Kinderslot werkt per programma, Nick. Afhankelijk van de rubrieken. De tekentjes (leeftijd, voetjes voor erotiek, geweld, angst e.d. ) staan erbij.

Zie ook http://www.kijkwijzer.nl/ .

Verbergen werkt per zender.

Ok. Dat wist ik niet :thumbsup:


Hoi @ejansen. Welkom op het KPN. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat je inmiddels al een antwoord op jouw vraag hebt gehad. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer