Skip to main content

Ik ben in het buitenland en wil graag tv kijken via KPN iTV.. alleen nu vraagt deze om pincode ivm kinderslot???

 

ik kan pincode opnieuw instellen alleen die pakt het systeem niet. Nu lees ik hier dat ik op mijn apparaat thuis via menu kinderslot uit moet zetten… dat gaat niet want ik ben komende weken niet thuis maar hier in vakantiehuis in Spanje. Ik heb probleem niet eerder gehad…

 

wie oh wie kan mij helpen??

Hoi @Rooijackers .  Ik kan die wel voor jou resetten.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Klopt. Je kan alleen via de ontvanger kinderslot uitzetten voor het hele account. 

 

Wist je dat je 'm aan had?

Voor de app dus alleen uit te zetten op de ontvanger thuis! Evenals voor de website, maar voor die laatste kan je het nog wel per sessie uitzetten. Maar ook voor deze is het alleen via de ontvanger (permanent) uit te zetten. 

Resetten van de pincode doet niets met kinderslot. 

Hopelijk kan @Erwin_ het kinderslot uitzetten. Anders hopelijk @TijtheMan anders? Anders is de enige mogelijkheid je sleutelhouder vragen dit thuis te doen. 

Fijne vakantie. 


Dank voor jullie reactie. 


KPN gesproken en zij konden niks doen voor mij. Zijn kunnen niet resetten op afstand.
 

Kinderslot is er vanzelf opgesprongen waarschijnlijk een bug in systeem als je in buitenland inlogt. Volgens KPN is het mijn abonnement wat alleen voor thuis gebruik bedoeld is. 

Ik had een XS4ALL abonnement wat om gezet is, met XS4ALL nooit problemen hiermee gehad dus raar verhaal. 

Maar eind goed al goed. Ik heb inderdaad iemand bereid gevonden bij mij thuis in Nederland het apparaat te resetten en kinderslot uit te zetten. En nu werkt het perfect hier in Spanje. 

Gr Esther