Skip to main content

Mijn abonnement nummer op tv is anders dan wat ik krijg toegestuurd van kpn. Kan alleen niet abonnement nummer wijzigen … dat betekent dat ik ook het slotje niet weg krijgt. 


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Geertje 12, welkom op ons forum

Om de kinderslotinstellingen aan te passen heb je de pincode nodig. Het is dan vreemd dat er wordt gevraagd om een abonnementsnummer. Kun je me vertellen waar je probeert om de kinderslotinstellingen aan te passen en waar je het abonnementsnummer probeert te achterhalen/wijzigen? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.


Ik had een nieuw kastje van kpn geïnstalleerd maar wat blijkt is een gereviseerd kastje met abonnement nummer van een ander. Kreeg ook ander e-mail te zien bij Netflix ook opnames tv waren andere snapte er nx meer van. Maar word nu nieuw kastje met mijn abonnement nummer opgestuurd dus hoop probleem met kinderslot en alles opgelo


Ik had een nieuw kastje van kpn geïnstalleerd maar wat blijkt is een gereviseerd kastje met abonnement nummer van een ander.

Je bent nu al de zoveelste die de afgelopen tijd die een TV ontvanger krijgt die niet teruggezet is naar de echte fabrieksinstellingen zodat er geen abonnement meer aan gekoppeld is.

Ik vind dit zeer slordig van KPN en ik denk dat KPN heel snel de procedure voor het opnieuw uitleveren van apparatuur stevig moet aanscherpen.

Ik zie de klachten al voor me:

  • Ineens zijn al mijn opnames weg tereijl ik ze niet verwijderd heb. :confounded:
  • Er staan kosten voor films op mijn fsctuur maar ik heb helemaal geen films gehuurd! :angry:
  • Iemand anders is op mijn Netflix account aan het kijken. Gelukkig kon ik dat zelf nog via Netflix blokkeren maar behoort die login niet tot mijn persoonsgegevens en valt dat daarmee niet onder de AVG?

@Ron, werk aan de winkel!


Precies wat je tikt werd er ook niet vrolijk van. Ze komen nu zo kastje weer omwisselen dus ben benieuwd word vervolgd


Hi @Geertje 12. Het is zeker niet de bedoeling dat er abonnementsgegevens in de tv-ontvanger blijven staan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik ga hier achteraan, maar dan wil ik graag zoveelmogelijk voorbeelden.

Laat ook vooral weten of het probleem voor jou is/wordt opgelost. 


Beste Paul

Mijn probleem is gisteravond met de nodige handelingen opgelost. 
Maar ik heb weer veel tijd erin moeten steken op het opgelost te krijgen. 
Dus blijft een slechte zaak van kpn met de gereviseerde kastjes. 
 

mvg G van Duijn. 


Ja, je hebt helemaal gelijk natuurlijk. Ik zal hier intern werk van maken. Excuses voor het ongemak.


Beste Paul

Mijn probleem is gisteravond met de nodige handelingen opgelost. 
Maar ik heb weer veel tijd erin moeten steken op het opgelost te krijgen. 
Dus blijft een slechte zaak van kpn met de gereviseerde kastjes. 
 

mvg G van Duijn. 

Inmiddels is dit intern uitgezocht, en gelukkig ook opgelost in het proces. Bedankt voor het signaal, wordt zeer gewaardeerd.


Reageer