Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik weet niet wat te doen want de app blijft hangen op kinderslot en reageert niet meer op de afstandbediening.

 

 

De decoder van de stroom halen, TV uitschakelen. Batterijen van de afstandsbediening eventueel vervangen. Daarna alles weer opstarten en nieuwe poging doen.

 


Hoi @Meneer Krabs, welkom! Je hebt het over de app in combinatie met een afstandsbediening. Ik neem dan aan dat het hier om de Smart TV app gaat. 

Check inderdaad, wat Hans al zegt, voor de zekerheid of de batterijen in de afstandsbediening nog goed zijn. Als dat het geval is, dan lijkt het erop dat de app vastloopt. In dat geval is verwijderen en herinstalleren meestal de oplossing.


Hoi @Meneer Krabs, welkom! Je hebt het over de app in combinatie met een afstandsbediening. Ik neem dan aan dat het hier om de Smart TV app gaat. 

Check inderdaad, wat Hans al zegt, voor de zekerheid of de batterijen in de afstandsbediening nog goed zijn. Als dat het geval is, dan lijkt het erop dat de app vastloopt. In dat geval is verwijderen en herinstalleren meestal de oplossing.

 

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, daarna was het probleem opgelost. Bedankt voor de reacties.