Skip to main content

Is het mogelijk om in je Google-account in te stellen dat op de DIW7022 geen apps worden geïnstalleerd?

 

onze jongste (van 5!) weet helaas heel goed zijn weg te vinden in de menu’s en installeert regelmatig programma’s.

ik wil graag weten of ik dit in mijn Google account moet instellen of op de DIW7022 zelf.

Als je de DIW7022 niet inlogt op je Google Account is er geen toegang tot de Play Store.

Dat is het enige wat ik kan verzinnen. Het Google Account zelf heeft dergelijke beperkingen niet. En in mijn gewone Android-TV box (Nokia) is die er ook niet.


Als je de DIW7022 niet inlogt op je Google Account is er geen toegang tot de Play Store.

Dat is het enige wat ik kan verzinnen. Het Google Account zelf heeft dergelijke beperkingen niet. En in mijn gewone Android-TV box (Nokia) is die er ook niet.

Maar kan ik dan de apps die ik nu wel heb geïnstalleerd dan nog benaderen? Netflix en Spotify en dergelijke?

 

maar ik ga het proberen. Baadt het niet dan schaadt het niet.


Maar kan ik dan de apps die ik nu wel heb geïnstalleerd dan nog benaderen? Netflix en Spotify en dergelijke?

Dat zijn apps die van kpn af al geïnstalleerd staan. Die dus sowieso.


Maar kan ik dan de apps die ik nu wel heb geïnstalleerd dan nog benaderen? Netflix en Spotify en dergelijke?

Dat zijn apps die van kpn af al geïnstalleerd staan. Die dus sowieso.

Het werkt!

geïnstalleerde apps staan er gewoon en kan ook inloggen zonder opnieuw WW in te vullen, maar de playstore is afgesloten.

 

bedankt voor het meedenken