Skip to main content

Is er ook een optie om het altijd uit te zetten? En niet alleen tijdelijk per sessie? Bij Canal Digitaal werd ik nooit lastig gevallen met deze onzin. 

Beste @E r i k 

Om het kinderslot uit te zetten moet je via de tv ontvanger doen, dit kan niet via de app:

Als je het kinderslot hebt uitgezet via de tv ontvanger dan zie je het volgende bericht. Zie afbeelding, hopelijk is het dan opgelost. 


Ha @E r i k, welkom! Ben je geholpen met de informatie van Dennis?


nee, wat ik gebruik geen app of tv ontvanger. Ik kijk via de browser op m'n 43” 4k monitor aan mijn laptop. De app van kpn zie ik niet in de app store van mijn Samsung UE40KU6020. De app van Canal Digitaal werkte wel prima op die tv. De tv ontvanger heeft geen wifi.

 

Zou graag zien dat erop tv.kpn.com een optie komt dat het permanent uit kan.


Als je ITV kijkt MOET je ook een tv-ontvanger hebben. Dat kan niet anders. Waarschijnlijk in een kast gezet? Of kijk je op iemand anders accountgegevens? Dan zal diegene op zijn/haar decoder het kinderslot uit moeten zetten.

Aangezien KPN minstens één decoder/ontvanger bij ITV levert moet je dus het kinderslot uit kunnen zetten.

Samsung UE40KU6020

Dat is niet je monitor, want die is 43 inch, en je gebruikt daar dus ook de app niet op. Dan zal op die tv toch de decoder aangesloten staan. (?)


Ik heb de decoder uit de doos gehaald en de kabels uitgerold. Via het menu in de decoder kan je het uitzetten en dan wordt het op tv.kpn.com overgenomen bij settings. Maar als de feature dus ook in de website zit. Waarom kan het dan niet via de website zonder de decoder?


De website neemt het over van de ontvanger, vandaar ook het advies van Peter om die aan te sluiten. Goed dat het je gelukt is op deze manier! Ik zal intern meenemen dat de wens er is om dit ook via de website te kunnen. Dank daarvoor!