Skip to main content

Ik ben Simon Bakker uit Lemmer.

ik heb al meer dan een jaar Videoland en nu met de corona virus  tijd wil ik wat films via videoland gaan kijken. Als ik wat gevonden heb wat gratis is, (ik heb een abonnement op videoland via KPN) dan wordt er naar een kinderslot pincode gevraagd. geen idee welke 4 cijfers ik moet intypen. Wie helpt mij.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom @S.Bakker 

Probeer eens om het kinderslot uit te schakelen. Als je via het menu naar ‘instellingen’ gaat en daar voor ‘kinderslot-instellingen’ kiest kan je het d.m.v. jouw pincode uitschakelen. Vergeet niet om op 'bewaar instellingen’ te klikken.

 

Met de tool (even scrollen!) op deze pagina kun je je pincode, tevens kinderslotcode, resetten.

kpn.com/pincode


 @S.Bakker Welkom op ons KPN Forum! Het kinderslot kun je inderdaad uitschakelen via de instellingen. Daarnaast is de code gelijk aan de code die bij het abonnement hoort, dus de betaalcode en de code die je destijds gebruikt hebt om de tv-ontvanger(s) te activeren. Als je deze nergens meer kunt vinden in de e-mail, dan kan ik een nieuwe code voor je genereren. Deze stuur ik dan samen met het abonnementsnummer naar je toe. Laat je het weten als je een nieuwe code wilt? :smile:


De activerings code werkte om het kinderslot uit te zetten.

 

Ik heb ook gezocht hoe ik oude topics ( 6 van mij ) kan uitschakelen want ik heb ze niet meer nodig. Mogelijk kunt u dat voor mij doen.

Bedankt alvast.

Groetjes, Simon.


@S.Bakker Fijn dat het is gelukt! Wat bedoel je precies met oude topics uitschakelen? Verwijderen toevallig? :blush:
We verwijderen geen topics omdat mogelijk andere klanten/Forumbezoekers gebaad zijn bij het antwoord dat gegeven is. 
 


Reageer