Skip to main content

Op de TV is geen slotje actief …. permanent …. Heb een 2021 Samsung smart tv

De TV App KPN zegt dat kinderslot uitgeschakeld is voor de huidige sessie  …. app versie 2969

Ook de diverse android apps, zoals mijn KPN en KPN IPTv is het slotje niet actief

Hoe kan ik het slotje permanent uitzetten, want telkens de code gebruiken bij het activeren van de app vind ik wardeloos.


OPGELOST : app verwijderen en opnieuw installeren deed t m

Goedemorgen @Dotter64 ,

Hoewel ik zelf niet geheel bekend ben met de SmartTV app (ik gok dat het hierom gaat?), lijkt me de werking overeen te moeten komen met de reguliere STB. Wanneer je daar het kinderslot uitzet komt er nog een extra optie beschikbaar om de “genre's” individueel in te stellen (de kijkwijzer smaken: Drugs, Angst, Discriminatie, Seks, Geweld en Grof taalgebruik). Per default staat het genre 'Seks’ geblokkeerd. Wellicht dat dit de huidige slotjes in de gids veroorzaakt?


Kinderslot uitzetten in de app

De iTV app en iTV Online nemen de kinderslot-instellingen over van de tv-ontvanger. Is het kinderslot geactiveerd via de tv-ontvanger, dan is kinderslot ook actief op de iTV app en op de website. Via de instellingen kun je in de iTV app het kinderslot uitzetten wanneer deze op de tv-ontvanger is ingeschakeld.


Dank beiden voor de reactie, maar ………… zoals gezegd op de tv is t slotje niet actief ………… misschien ter verduidelijking op de tv ontvanger ook niet

Ik krijg het slotje niet weg bij de TV App zelfs niet als ik het slotje activeer in de tv ontvanger.

De KPN TVapp blijft zeggen dat t alleen maar inaktief is voor deze sessie


Vraag opgelost >» antwoord in t topic start


@Dotter64 Fijn dat je het hebt weten op te lossen en dat je dit met ons hebt gedeeld! Ik wens je een fijne dag 🙂