Skip to main content

Ik heb een kpn Sim only abonnement afgesloten

Alles onbeperkt .

 

 

Ik heb aangeven dat ik thuis op kpn WiFi en tv zit.

ik zou dan 5 € korting krijgen 

 in de eerst 2 weken dat mijn abonnement in ging heb ik meerdere malen gebeld dat de aan wijziging in mijn kpn nog niet rond waren.

Er stond in dat ik 38,50€ moest betalen voor mij. KPN abonnement.

ik heb meerdere malen gebeld en werd er duidelijk gezegd dat dat rond zou werden gemaakt en dat ik me daar dus geen zorgen over hoefde te maken.

 

ze zeiden dat ik moest wacht en het automatisch werd rond gezet.

3 weken later is het nogsteeds niet gewrichten en bel ik nog een keer naar de klanten service.

krijg ik te horen dat ik geen recht heb op 5€ korting omdat ik thuis WiFi en tv gebruikt die zakelijk is afgesloten.

En word ik uit gemaakt van een leugenaar.

als ik het eerder had geweten dan had ik binnen 2 weken mijn abonnement nog kunnen weizigen.

 

want dit is heel lullig hoe dit is gegaan.

konden ze het me niet eerder zeggen? 
En wat zou ik kunnen doen? 

@Akonkwa Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons hebt gevonden. Slecht dat mijn collega's aangeven dat je €5,00 korting krijgt zonder dat je KPN Compleet bent. Al helemaal dat je het bericht krijgt ‘geen korting te ontvangen’ wanneer je net buiten het annuleringstermijn zit. 
Ik wil graag even met je meekijken waar dit mis is gegaan. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? 


@Akonkwa Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons hebt gevonden. Slecht dat mijn collega's aangeven dat je €5,00 korting krijgt zonder dat je KPN Compleet bent. Al helemaal dat je het bericht krijgt ‘geen korting te ontvangen’ wanneer je net buiten het annuleringstermijn zit. 
Ik wil graag even met je meekijken waar dit mis is gegaan. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? 

Ik heb ingevoerd  


@Akonkwa Bedankt voor het invullen van je profiel. Zou je het klantnummer van je zakelijke abonnement willen toevoegen? Staat deze op hetzelfde adres geregistreerd als het mobiele abonnement? Gaat het om Klein Zakelijk of Groot zakelijk (KPN EEN)? 

 


@Akonkwa Ik heb niets meer van je gehoord, helaas. Heb je het kunnen oplossen via een ander kanaal van ons? Je weet me te vinden als ik nog iets voor je kan doen. 


Hoi @Lisa ik heb het in gevuld

 


@Akonkwa Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb met je meegekeken. 

Om KPN Compleet voordelen te krijgen moeten de producten onder één huishouden vallen. Dit doen wij aan de hand van het factuuradres. Op dit moment heb je alles-in-een op een zakelijk adres en één mobiel abonnement op een ander adres. Het is dus logisch dat ons systeem deze abonnementen niet aan elkaar koppelt. Wat je het beste kunt doen is het factuur adres van het particuliere abonnement (mobiel) verplaatsen naar je zakelijke adres.

Als je dit hebt gedaan in MijnKPN dan hoor ik het graag. Ik zal je abonnementen dan aan elkaar koppelen. 

 


Reageer