Skip to main content

Ik heb nog nooit een klacht gehad over de KPN maar vind dit wel erg misleidend zoals het in de mail staat.

Daarom graag een oplossing om dit pakket zo gauw mogelijk op te zeggen.

Ik heb via Twitter ook al een DM gestuurd.

Je praat toch over 15 Euro p.m. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, @Henhan, dat houdt het voor ons overzichtelijker.

We doen onze uiterste best om zo transparant mogelijk te zijn, ik vind het jammer dat het jou niet duidelijk was dat het om een selectie van zenderpakketten ging. We geven in de e-mail aan dat er zenderpakketten gratis zijn of met extra veel korting te bekijken zijn en vragen of je benieuwd bent waar je uit kunt kiezen. Log je vervolgens in, in MijnKPN, dan vindt je een selectie van een aantal zenderpakketten (de originele prijs is doorgestreept en het actiebedrag staat in het oranje weergegeven). Van elke wijziging in het abonnement, in dit geval het activeren van een extra zenderpakket, sturen wij een bevestiging met een overzicht van de nieuwe kosten. In diezelfde bevestiging geven wij ook aan dat extra diensten na de eerste maand op ieder moment opgezegd kunnen worden. 

Heb je feedback hoe wij dit eventueel anders kunnen inrichten? Ik hoor het graag, zodat ik dit kan doorzetten naar de betreffende afdeling.

Het zenderpakket kan in de eerste maand niet tussentijds stopgezet worden, dus ik hoop dat je toch maximaal zult genieten van het filmaanbod van Film1! Ik kijk graag na of ik je kan verblijden met een andere gratis optie. Als je dat goed vindt, ontvang ik graag jouw gegevens in jouw profiel: postcode + huisnummer, klantnummer en de geboortedatum van de contractant. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators.


En toch vind ik het misleidende mails KPN onwaardig.

En ik ben niet de enige die hier ingetrapt is lees ik.


Jammer dat je dit zo ervaart! Zoals gezegd, mocht je concreet aan kunnen geven hoe je het graag anders wilt zien, laat het vooral weten. Ik heb je signaal in ieder geval intern doorgegeven. 

Fijn dat jij je profielgegevens ingevuld hebt. Hoe lijkt het om BelOnbeperkt Avond & Weekend voor €9,50 per maand om te zetten naar BelOnbeperkt Altijd? Met dit abonnement kan je 24 uur per dag en 7 dagen per week onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland en ruim 80 landen. Dit abonnement is €16,50 per maand en kan ik je nu 3 maanden gratis aanbieden. 
Daarnaast ben ik benieuwd of er gekeken wordt naar de zenders en het filmaanbod van het Pluspakket? Zo niet, dan kun je dit zenderpakket inwisselen als KPN Compleet voordeel, zodat het Fox Sports zenderpakket gratis wordt. 


Je kunt dit regelen via MijnKPN of, met jouw akkoord, voer ik de wijziging voor jou door. 


Ik heb helaas geen reactie meer van jou ontvangen. Mocht je er niet uit komen, laat het vooral weten.


Bedankt voor je reactie.

Foxsport heb ik al en bellen doe ik zo weinig.

Het enigste wat ik wil is zo gauw mogelijk van dat Film 1 pakket afkomen.

Heb het weekend is gekeken en dat is echt helemaal niets voor mij.

En vele met mij vinden het een erg mislijdende aktie.

Dus zeg maar hoe ik hier het snelst mogelijk af kan komen dan ben ik weer tevreden.

MvG


Dat antwoord heb ik je al gegeven :wink: : je kunt het Film1 zenderpakket na 16 december 2020 opzeggen: vergeet deze datum niet te noteren, zodat je het zenderpakket kunt afmelden: dat kan via MijnKPN of via het menu van de TV ontvanger.
Heel erg jammer om te lezen dat er dit jaar niet leuks voor je bij zit. Ik hoop dat we jou met een volgende actie gelukkiger kunnen maken! 


Krijg een mail met dat ik Gratis een zenderpakket of extra dienst naar keuze.

Heb ik dat gedaan, moet ik toch betalen.

wat gaat er hier mis. Ik heb Videoland aangezet. 


@Roebster 

Niet elk pakket is gratis. Sommige krijg je met korting.


dit staat er in mijn email. 
 

Waar kun je uit kiezen? 

Je kunt kiezen uit alle extra zenderpakketten en extra diensten die je nog niet aan hebt staan of gebruikt. In MijnKPN vind je het volledige aanbod. 


Wat staat er nog meer in die mail? Ik heb deze namelijk niet gehad. Staat er letterlijk dat elk pakket gratis is?


https://www.kpn.com/kies-je-gratis-zenderpakket-of-extra-dienst-met-je-kpn-id.htm?ID=jbyW9XDjVQN_fg3nJWB%2BzLxhAZhwt2aTDN3QLxrgeB5BX_Ar1jxSwjYNNMLx1gAHYoF0FudTWG8bF99ZVoWp5X7dyTB0U9HtMyeTK3Ejjk


Misleiding noem ik het...


Misleiding noem ik het...

Er is geen misleiding, want als je via de tv-decoder kijkt bij de zenderpakketten rubriek acties, zie je precies wat er mogelijk is.

Een aantal zenders is 3 maanden gratis en sommige zenders 3 maanden met 50% korting.

 


diensten die je nog niet aan hebt staan of gebruikt. In MijnKPN vind je het volledige aanbod

Hmm, en daar staat toch helder met een doorgestreepte zwarte prijs en tijdelijke oranje prijs ( € 0,00 of helft) welke pakketten onder die actie vallen.

Uiteraard staan in MijnKPN álle zenderpakketten. Niet alleen die die onder de actie vallen.

Voor de meelezers: de pakketten in deze actie zijn

Fox Sports
Ziggo Sports (voor de halve prijs, dus niet gratis)
Duits
Hindi en
Turks