Skip to main content

Inmiddels zijn we alweer maanden verder en begint het gezeik weer opnieuw! Elke keer weer wordt je afgescheept met dezelfde antwoorden : 'u moet resetten'. Of 'dan zou het aan de kabel in de muur kunnen liggen'. Ja ineens... Wij hebben nooit last gehad van haperend beeld maar hebben het nu al ruim een jaar. Het ligt gewoon aan die k*t kwaliteit kastjes waar je grof voor betaald. Elke minuut slaat het beeld wel een keer over of hebben we wel beeld maar geen geluid. Keer op keer hetzelfde liedje en helaas nooit een degelijke oplossing. Het belachelijke is dat ik ruim €70,00 per maand betaal en gewoon niet fatsoenlijk televisie kan kijken.

Ik heb de pech dat ik niet veel maatschappijen kan ontvangen maar ik ga nu toch écht op zoek naar een overstap. 

Een bak ellende!! Ik wil gewoon televisie kijken en niet van een hele voetbalwedstrijd maar een halve kunnen zien omdat het beeld bij elke corner of pass overslaat/stilstaat. 

Met een minder vriendelijke groet inmiddels,

DLB

Is dit alleen een mededeling of wilt u onze hulp? U bent hier voor hier voor het eerst zie ik dus we hebben geen idee welke problemen er eerder waren.


Welke Experia Box heb je?

Is de TV ontvanger rechtstreeks op de Experia Box aangesloten of via een "draadloze" verbindingsset danwel via een switch en van welk merk en type dan?


Hi @DLB, welkom op het forum hoewel de reden daarvan minder leuk is, ik begrijp dat je al een poosje niet zo blij met ons bent:confused:

Je geeft aan dat je nu op zoek gaat naar een ander, zou je nog wel hulp van me willen om het nog 1 keer te proberen?

Zou ja, kun je me dan vertellen of je al eens een andere HDMI kabel aan hebt gesloten tussen de ontvanger en de tv? En of je al een andere HDMI ingang van je tv hebt getest, indien je tv er meerdere heeft? Ook ben ik benieuwd naar de antwoorden op de vragen van @wjb. Hoor graag weer van je!


Alles al geprobeerd en ja... Ik kijk bekabeld. Ik wilde een klacht indienen maar de kpn site stuurt me door naar door forum. Beetje vreemd vind ik zelf. 


Dat is inderdaad een beetje vreemd:thinking: Je kunt wel een klacht indienen via de site, als je dat graag wil. 

Mocht je toch nog graag mijn hulp willen,  zou je dan je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik kijk dan graag nog voor je of ik vanaf afstand een oorzaak voor de problemen kan ontdekken!

 

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!