Skip to main content

Beste,

 

Via deze weg dien ik mijn klacht in na hele waslijst van telefoontjes vanaf product aanlevering op 4 februari tot monteur afspraak en dat er door u collega's achter de desk zo loze mondeling beloftes worden toegezegd maar niet nagekomen worden.

Telefoongesprekken:

6 februari om 16:08, 21;58, 22:00.

7 februari om 09:47, 16:00.

9 februari bezoek aan KPN Nieuwegein

Noodpakket op 10 februari ontvangen

12 februari om 19:29 en u collega heeft weer terug gebeld bijna 120 min telefonisch contact.

13 februari om 12:12

15 februari om 11:20

16 februari om 12:43

Ik heb vanaf 4 februari tot gisteren geen tv & internet gehad als product. Na meerdere malen getelefoneerd te hebben en uren aan de lijn gezeten met verschillende klantenservice medewerkers tot een bezoek aan KPN winkel te Nieuwegein. Ben ik op tot op heden zeer aangedaan door deze situatie.

Bijvoorbeeld gisteren dat er door u collega mondeling wordt toegezegd dat ik maandbedrag van 60 euro voor de volgende factuur gecrediteerd wordt en dat ik tv zenderspakket gratis ontvang voor lange periode. Bel ik vandaag want u collega gaf aan mij om 10 uur te bellen maar werd tot heden niet terug gebeld. Krijg ik te horen van u andere collega zojuist sorry mijn collega heeft iets toegezegd wat niet mag. Dien je klacht via formulier. Op de site zie ik geen klachtenformulier dan maar via deze weg.

Een noodpakket wordt geleverd, blijkt het niet te doen wegens geen activering van de abonnement want de monteur zou pas op 15 februari komen. Wordt dan ook niet juist toegelicht. Ik moet zelf er achter gaan om een data modem halen in de winkel. Ik zou ook eerst geen mb krijgen omdat ik verplicht was om telefoonabonnement te nemen die ik niet neem. Heb dan een simkaart prepaid gehaald op advies van u collega.

Ik zou graag dat er iemand met mij contact opneemt om dit op te lossen ter compensaties. Maar ik voel me door KPN zeer in de maling genomen en aan het lijntje gehouden doordat er vele uitspraken worden gedaan die niet worden waargenomen. Tot een medewerker die zeer asociaal was aan de telefoon. Advies mag een cursus communicatie klantenservice nemen.

 

Ik hoor graag van jullie reactie tegemoet binnen korte tijd,

 

Groet,

 

Soukayna

 

 

 

Hoi @Soukayna, welkom op het forum! Vervelend om te horen. Zou je je contactgegevens nog toe kunnen voegen aan je profiel? Dan help ik je graag verder!