Skip to main content

Sinds 1,5 week een nieuw,  draadloos,  systeem voor t.v. . Helaas: tv valt regelmatig uit, waardoor film of programma terugkijken een drama is. Ik mis steeds laatste stuk. Daarom op advies kon weer bedraad aangesloten. Zelfde probleem. Telefonisch klacht ingediend, maar dat moest digitaal en dan kon ik een schadevergoeding krijgen. Digitaal klacht indienen blijkt echter niet te kunnen, dat moet telefonisch of per brief?!. Per brief in 2024??. Telefonisch: 20 min wachttijd en doorverwezen worden naar digitaal??. Schadevergoeding blijkt pas te kunnen na 12 uur geen t.v.. kortom kastje muur verhaal. En nog steeds problemen met tv kijken

Hallo @Basenhummer ,

Een klacht kun je dus wel digitaal (via de website) indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Verder kan het ook telefonisch: 

KPN is gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 


@Noordzee 

Ik heb gebeld, maar werd naar digitaal gestuurd.

Dank voor je link. Ga het zo proberen.


@Basenhummer Beste.

Mijn prioriteit zou in eerste instantie zijn om het probleem op te lossen ipv een klacht indienen.

Een klacht indienen doe je meestal als je er niet meer uit komt via de reguliere weg.

Mijn advies begin met de storing te melden.

Kijk of het opgelost kan worden via de helpdesk zo niet, kunnen de meeste forum leden je hier een advies en handholds geven.

Als het dan allemaal nog niet gelukt is kan je altijd nog overwegen om een klacht in te dienen.

Het is maar een advies hopelijk kan je hier wat mee.

Suc6

Mvg


@thijs1963. Uiteraard heb ik meerdere malen contact gehad met helpdesk, nadat ik eerst meerdere malen zelf alle voorgeschreven stappen had ondernomen. 

 


Welke tv ontvanger heb je?


@thijs1963. Uiteraard heb ik meerdere malen contact gehad met helpdesk, nadat ik eerst meerdere malen zelf alle voorgeschreven stappen had ondernomen. 

 

Goedemorgen en toen uw contact opnam met de helpdesk was het advies om het digitaal maar op te zoeken?

Ik neem aan dat dit geen normaal gesprek was want dit is wel een bijzonder advies ,op de eerste plaats is het de bedoeling dat de helpdesk het issue oplost of met handholds komt.

Om dan een klacht in te dienen klinkt erg laten we zeggen bijzonder en er van uitgaande dat het gesprek enigszins ontspoort is (maar dit is een aanname)

Daarnaast heeft men het nooit over een schadevergoeding bij de helpdesk maar dat dan maar even terzijde.

Wat betreft de klacht zie onderstaande link en doorloop de stappen dan doet uw digitaal een klacht.

Klacht indienen | KPN

Wat betreft uw issue kunt uw beschrijven wat de thuisinfrastructuur is:

Dus welk type modem,welke type ontvanger (stb) wat voor abonnement (snelheid),aangesloten met wifi of utp?

daarnaast wat voor type tv merk graag.

Wellicht kunnen we dan kijken of met de juiste instellingen weer het  ea goed gaat werken of dat we een goed advies kunnen geven.

mvg

 


👍


Hallo @Basenhummer ,

Een klacht kun je dus wel digitaal (via de website) indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Verder kan het ook telefonisch: 

KPN is gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

@Noordzee

Ik heb gebeld, maar werd naar digitaal gestuurd.

Dank voor je link. Ga het zo proberen.

@Basenhummer 

Is het zo gelukt? 

Let op : De link die @Thijs1963 plaatst, is van KPN Zakelijk.