Skip to main content

Heel leuk dat je je klacht telefonisch mag doorgeven maar na de eerste keer 40 minuten (en verbinding werd verbroken) en de tweede keer 30 minuten in de wacht te staan wordt dat je niet erg makkelijk gemaakt. Sterker nog, ik heb met moeite gehad niet mijn telefoon tegen de muur te smijten. Klacht is overigens nog steeds niet verholpen. Klacht: ik kreeg via telefonisch contact door de Kpn een aanbieding, als trouwe klant, namelijk gratis 6 maanden film 1 pakket. Echter is dit al een aantal maanden in rekening gebracht. Nadat ik hier dus over belde en de medewerkster ging navragen voor restitutie werd na 40 minuten wachttijd de verbinding verbroken. Ik weer vol vertrouwen teruggebeld, deze keer ging de medewerkster even teruglezen wat haar collega had gedaan. Na weer 30 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik er flink de p…...s in. Ik bedoel hoeveel valt er te lezen? 
 

nogmaals je krijgt van de kpn een gratis aanbieding die later in rekening wordt gebracht en erover bellen wordt je onmogelijk gemaakt!
 

Zeer slechte service, wij zijn al vele jaren klant bij kpn met al onze producten en abonnementen dit soort praktijken doet iemand twijfelen om dit te continueren.

 

BELACHELIJK!!!

*admin: eigen topic voor je vraag gemaakt.

 

Goedemorgen en welkom @Cl4udine. Wat rot om te lezen dat 't zo stroef gelopen is toen je contact opnam met de klantenservice. Ik kan me voorstellen dat het voor extra frustratie zorgt, aangezien je vertelt dat je betaalt voor een zenderpakket dat je gratis zou krijgen.

Ik help je graag verder om dit recht te zetten. Vul je voor mij je gegevens in je forumprofiel in, en geef je me hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan pak ik je gegevens erbij en kijk ik er voor je naar.


@Cl4udine

Je berficht geeft aan dat je nog jong bent. “Gratis” bestaat niet. Soms wordt iets geleverd zonder directe extra kosten. Maar “gratis” betekent altijd dat het een poging is om het geld vanuit jouw portomonee over te hevelen naar de portomonee van de aanbieder. 

Dat ik schrijf dat je jong bent geeft aan dat je de tijd van de boekaanbieders niet hebt meegemaakt die boeken gratis aanboden, of de telefoonproviders die gratis telefoontoestellen gaven. Uiteindelijk betaalde je altijd meer dan zonder het “gratis”. 

Dus zie het maar als een les. Zo gauw als ergens “gratis” ziet staan meteen even kijken hoe het geld dan wel vanuit jouw portomonee naar die van de aanbieder van “gratis” wordt geprobeerd over te hevelen. 

In de tijd van de boekaanbieders waren er mensen die een product gratis afnamen, en tegelijkertijd het hiermee afgesloten abonnement opzegden. Daarvan, zie je nog vaak van die boeken op Marktplaats. :rofl:

Maar in het algemeen zijn mensen niet zo adequat of vinden dat niet eerlijk en daar wordt op ingespeeld (niet alleen door KPN). 


Klopt helemaal weer een les geleerd hahaha maar mijn grootste frustratie zat hem toch in het feit dat je, bij een telecommunicatiebedrijf, zo slecht telefonisch geholpen wordt. Uiteindelijk, na 2,5 uur wachten en verbindingen die verbroken werden, hebben we iemand te pakken gekregen die ons verder heeft geholpen. 
 

maar ik zal een volgende keer beter doorvragen naar de kleine lettertjes want ik zie nu ook in dat er, al dan niet expres, erg misleidend gecommuniceerd is.