Skip to main content

Geachte Klantenservice,

Helaas heb ik meerdere klachten over de ITV en de gevolgen van het data lek ( info over het data lek bij (...) Senior Medewerkster Klachtbehandeling )

 

1- in de afgelopen 7 weken of anders gezegd vanaf de zogenaamde bijwerking van het TV menu heb ik 3 weekenden ( van vrijdag tot maandags ) geen ontvangst DUS GEEN TELEVISIE gehad / geen opnames kunnen kijken/ geplande opnames niet gelukt zijn.

 

Nog de website van de KPN om alle handelingen en procedures nog de De telefonische klantendienst ( waar ik urenlang mee aan de de telefoon was ) kon met de onder vermelde foutcodes niets vinden of verhelpen.

Foutcodes :

-STB-ufa 303

-STB ufa 309

-AVS-ST 0-500

-AVST 10000

-STB- zap-01

-geen zenders

 

In mijn nood heb ik een oplossing in forum van de KPN gezocht toen kreeg ik bericht dat de foutcodes een serverprobleem was.

 

Daar heb ik natuurlijk weinig aan :

 

als jullie geen competente medewerkers hebben die het systeem update kunnen houden of brengen en incompetente telefoon klantendienst medewerkers die mij / met dezelfde informatie aangeven die ik ook zelf op de website heb kunnen vinden of die die gewoon midden in het telefoongesprek het gesprek afbreken dan zie ik dat nu als klacht.

De namen de de data heb ik nog indien er behoefte naar is.

2 – betr. Data lek door deze ellende en gevolgen ben ik er achter gekomen dat ik 9 manden te veel betaald heb ( referentienummer 1036095355 ) dit is in de tussentijd opgelost als correctie en niet als compensatie naar 3 uur telefooncontact met 3 verschillende klantendienst medewerkers ( De namen de de data heb ik nog indien er behoefte naar is)

3- iTV

vanaf de zogenaamde bijwerking van het TV menu zijn constant mij privé instellingen op mijn TV weg “ZOEK opties”

; Hier wil ik alleen over zeggen : Blijf met je klauwen er van af!!!! het is privé en mijn persoonlijke instelling daar moet de KPN van afblijven : ALTIJD

summa summarum:

Ik kan twee dingen doen :

met al de printscreens data – email's : contact op nemen met de toezichthouder telecomwetgeving en een klacht enz. indienen incl. het op de sociale netwerk gooien

of jullie zorgen ervoor dat: mijn privé instellingen blijven waar ze thuis horen : bij mij dus en ik een financiële vergoeding krijg voor deze ellende

 

Ik vindt dat € 500,00 een redelijke compensatie is

Aanvulling :

 

Ik werk zelf 12 uur per dag 6 dagen in de week in de gezondheidszorg als ik zo

slodderig zo zou werken zoals de KPN functioneert dan had ik al 'n tig dode meer gehad.

 

met vriendelijke hoogachting

Ilona Krawczak w.v. Höhmann

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

 

Zo wat dacht u ik gebruik een lekker stevig lettertype???


Hallo @lavitavanflowergarden Dank voor het doen van je verhaal hier. Ik heb het lettertype even iets aangepast, daar wordt het wat overzichtelijker van.

Je geeft een aantal dingen aan en wellicht kun je het één en ander iets voor me verduidelijken. Ik ben bang dat ik niet alles volledig begrijp. 

Je noemt een aantal foutcodes. Die corresponderen met een aantal storingen die op ons iTV-platform hebben gespeeld. We hebben een algemeen topic over deze storingsmeldingen aangemaakt, waar we ook updates in plaatsen. Het is natuurlijk enorm vervelend dat je collega's van de klantenservice trof die niet precies konden herleiden wat er speelde. Nu kan ik me wel goed voorstellen dat niet elke collega direct bekend was met deze storingsmelding op het moment dat jij deze ervaarde. Het is voor ons ook flink zoeken geweest en dat heeft niets met competentie of het gebrek daaraan te maken. 

Je hebt het ook over een datalek. Ik begrijp niet precies wat je daarmee bedoelt. Kun je dit uitleggen? Ik zie wel dat je eerder contact met de klantenservice hebt gehad over een misgelopen korting. Die is ook gecorrigeerd. Ik zie alleen geen samenhang met door jou vastgesteld datalek. 

Als laatste punt heb je het over het nieuwe iTV-menu. Er zijn meer mensen niet gelukkig met deze laatste versie. Daar hebben we ook een topic over en we zetten alle informatie door naar de ontwikkelaars. Wellicht kun je daar ook iets meer informatie over je eigen klacht vinden. De door jou genoemde link met privé-instellingen begrijp ik niet helemaal. 

 

 


Reageer