Skip to main content

Meer dan een jaar geleden is een pluspakket gratis toegevoegd op mijn account omdat mijn dochter op hetzelfde adres een Telfort mobiel abonnement had afgesloten. In april 2020 was dit Telfort mobiel abonnement opgezegd, maar sindsdien is het pluspakket wel betaald blijven doorlopen. Hierover is geen enkele melding gekomen, en betaal ik al 8 maanden voor het pluspakket dat praktisch nooit is gebruikt. Ik ben er vanuit gegaan dat dit minimaal gecommuniceerd zou worden. Misschien dom om niet steeds in te loggen en alles steeds te controleren, maar ik vind dit geen juiste werkwijze! Graag zou ik een teruggave zien van deze 8 maanden voor de extra kosten die ik nu gehad heb.

Met vriendelijke groet, Michiel

Beste @Michiel W, welkom op het Forum.

Wanneer jouw compleet voordelen komen te vervallen sturen wij normaliter een herinnering, deze hoor jij wel te hebben ontvangen. Enkel de combinatie korting vervalt, het product (zenderpakket) wordt niet automatisch opgezegd.  Echter blijft het controleren van de rekening altijd de verantwoordelijkheid van de klant zelf. Dat het pluspakket aan staat is duidelijk te zien in MijnKPN en staat ook maandelijks op de factuur vermeld. Het valt voor KPN ook niet te controleren of jij daadwerkelijk gebruikt hebt gemaakt van het zenderpakket.  

Om jou toch tegemoet te komen zou ik graag het pluspakket 2 maanden willen vergoeden. Als jij hiermee akkoord gaat, zou je dan voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan maak ik het voor je in orde. 


Bedankt voor je reactie. Ik heb nog even in mijn mail gezocht maar vond geen herinnering, misschien heb ik niet goed gelezen en berichten verwijderd.

Bedankt voor het aanbod, ik maak daar graag gebruik van en heb mijn profiel aangevuld.


Bij deze bevestig ik dat de vergoeding is ingevoerd, dit wordt met de eerst volgende factuur verrekend. Houd de factuur in de gaten of het daadwerkelijk gelukt is. :blush: