Skip to main content

Pay-per-view

Bij deze dien ik een officiƫle klacht in met betrekking tot de aanschaf van een pay-per-view via KPN en de afwikkeling hieromtrent.

Gisteren, dinsdag 13 juli heb ik mijn KPN factuur over de maand juni ontvangen.
Daarop wordt vermeld dat er op 4 juli een pay-per-view is afgenomen.

De afname van deze pay-per-view is juist.
Het gaat hier namelijk om de Formule 1 race van Oostenrijk.
Deze race was die dag verreden, maar was voor mij niet mogelijk om de race ā€œliveā€ te bekijken.
Ik heb deze besteld om 20.26 uur.
De kosten hiervoor bedroegen ā‚¬ 6,-

Vervolgens blijkt dat deze race helemaal niet te bekijken of terug te kijken valt omdat de betreffende zender alleen live kijken ondersteunt.

Blijkt dat ik iets heb gekocht wat niet kan worden geleverd.
Hoe kan het zijn dat er uitzendingen worden aangeboden die niet kunnen worden geleverd, maar wel in rekening worden gebracht?

Los van de gemaakte kosten van ā‚¬ 6,00, het niet kunnen terug kijken van de race, de frustraties van het bellen en schakelen met de klantenservice, in de wacht te staan, interne storingen, 0-op rekest te krijgen etc. een beduveling 1ste klas in mijn optiek.

De klantenservice op nummer 0800-0402 geeft hierin niet thuis en denken hierin niet mee!!!
Een heel kwalijke zaak mijns inziens daar er in mijn optiek veel meer gedupeerde klanten moeten zijn maar die daarvoor niet in de pen klimmen om hiertegen bezwaar te maken.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

HalloĀ @menno777, welkom.Ā 

Begrijp ik goed dat jij nadat de race al was gereden de wedstrijd als pay-per-view hebt gekocht? Dat isĀ  ontzettend balen. Ik ga voor de toekomst uitzoeken hoe dat mogelijk had kunnen zijn, want iets kopen wat je niet kan bekijken is natuurlijk niet de bedoeling.Ā 

Zou je mij een privĆ©bericht willen sturen? Dan lossen we het samen op.Ā :blush: