Skip to main content

Ik heb meerdere keren contact opgenomen omdat ik twijfel of ik mijn abbonementen wil opzeggen of niet.  Ik betaal meer dan 100 euro per maand en ik vind alles veel te duur. Ik kreeg een aanbod die mij niet duidelijk was en mij ook niet voordelig leek. Ik heb daarna nog twee keer contact opnomen en ik kwam uit op een van jullie collega's die ruzie loopt te zoeken via chat. Ik vind het bizar dat jullie op zo een manier tegen klanten praten. Ik wil een product die mij past en niet het gevoel hebben dat ik onder druk een beslissing moet maken of achteraf terug gepakt ga worden omdat mensen rare notities maken.

Beste @kpnklantM 

Wat vervelend dat die chat gesprek niet goed is verlopen. Misschien kunnen we je helpen.

Welke abonnement heb je nu? En wat zou je willen? Je weet dat KPN ‘Hussel’ heeft geïntroduceerd? Daar kun je zelf je abonnement maken. En je hebt dan ook entertainment-korting op bepaalde zenderpakketten.


Ik wil graag gebeld worden hierover en niet op het forum mijn klant details schrijven.


Ik wil graag gebeld worden hierover en niet op het forum mijn klant details schrijven.

KPN zou jou hier niet over bellen, als ze dat bij iedere klant moeten doen dan raken ze de overzicht kwijt. 
Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken, je kunt hier gewoon vertellen wat je wilt zonder je gegevens hier te plaatsen. 


Hey @kpnklantM, welkom op het KPN forum. Hier helpt de community je graag met al je vragen 🙂 Dank Dennis voor je hulp.
Heel jammer dat je een vervelend gesprek hebt gehad met mijn collega. Hoe is dat zo gegaan? Je hebt een aantal keren contact met ons gezocht over je abonnement. Wat wil je graag weten? We helpen je hier op het forum graag! Als je je Forumprofiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan kan ik met je meekijken. 


Reageer