Skip to main content

Vandaag een storing in het glasvezelkastje, dus geen tv, internet gebeld met kpn. Branden geen lampjes meer. Gebeld met kpn rond half 7 s'avonds en gevraagd voor een monteur. Krijgen we pas morgen 1 want er is nu niet 1 beschikbaar.. Belachelijk!!  Zoveel kosten kwijt aan Kpn per maand maar geen service voor de avond.. dus nu de hele avond geen tv, internet.. echt niet normaal!! En de klantenservice ook bagger 

Dat is vervelend maar ik denk dat je geen enkele provider gaat vinden die monteurs stuurt in de avond. Dan zou de afgenomen dienst veel duurder worden. Ik vergelijk het met 24/7 support op de CV ketel, die moet je ook apart afnemen als je dat wenst. Ik wil het niet bagatelliseren hoor. Gelukkig wel nog mobiel met 5G hopelijk voor de noodzakelijke communicatie.


Snap ik wel een beetje, maar het is zelfs nu zo dat de Monteur is morgen komt (zaterdag)  een storing kunnen wij niks aan doen, en dan moet het zo lang duren voordat het opgelost word.. We hebben nu helemaal niks.. en nee ook geen 5g😔


Wat rot dit, @Sannie1977! Het klopt helemaal wat Roy74 zegt, maar vervelend is het natuurlijk wel.. Heb je ook mobiel internet bij KPN? Dan kan je een gratis weekbundel krijgen voor het moment. Hopelijk lost de monteur je probleem morgen op!


Bij particulieren komen er 's avonds geen monteurs. En al helemaal niet als je diezelfde avond om half zeven belt. Het verbaasd mij dat je daar over verbaasd bent. Maar je bent het weer even kwijt 😎.

De volgende dag is al supersnel !! 😀👍.

Ik neem aan dat je vandaag, vrijdag, weer tv hebt kunnen kijken.

We hebben nu helemaal niks.. en nee ook geen 5g

Euh, maar hoe heb je dit bericht dan gepost???? Ik neem toch aan via de mobiel. 4G dan?