Beste,
Meerdere keren heb ik met jullie klantenservice contact gehad en het blijkt een groot drama.
Sinds wij onze woonkamer verbouwd hebben en de televisie verplaatst is zit ik zonder internetaansluiting bij de televisie. Hiervoor heb ik een aantal maanden geleden contact gezocht om een nieuw WiFi-kastje te verkrijgen. Dit bleek onmogelijk zonder contract te wijzigen en al mijn voordelen als trouwe alles-in-een gebruiker van KPN op te zeggen (en volgens mij werd het ook nog eens duurder). Dit wilde ik niet. De medewerker adviseerde mij dan ook om de app te installeren op de televisie.
Dit heb ik gedaan en de app blijkt (zoals bekend bij KPN) niet goed te werken bij live wedstrijden. Hij hapert dan gewoon enorm. Hiervoor terug gebeld 5 oktober j.l. Collega 1 geeft mij aan dat er wel mogelijkheden zijn om mij een nieuw televisiekastje op te sturen zonder dat het contract gewijzigd hoeft te worden en verbind mij door met aan andere afdeling genaamd 'aanbiedingen of kortingen' of zoiets dergelijks.
Collega 2 heeft uiteindelijk mijn contract moeten verlengen. Verder is beloofd dat alles hetzelfde blijft, alhoewel ik me af vraag of de nieuwe contractprijs na afloop korting niet duurder is geworden. De televisiekastjes zouden opgestuurd worden en ik had 14 dagen herroepingsrecht op het nieuwe contract, mochten deze kastjes ook geen oplossing bieden (lees: haperen op wifi verbinding).
Nu heb ik niets opgestuurd gekregen en daarvoor heb ik vandaag (14 oktober) met jullie gebeld. De collega die mij te woord stond weer alles uitgelegd en ze geeft aan dat ze niets voor me kan betekenen. Hiervoor heb ik gevraagd om betreffende collega die met mij deze afspraken heeft gemaakt door te verbinden. Deze zou mij een half uurtje later terugbellen maar u begrijpt....niets vernomen. Daarvoor heb ik weeral terug gebeld naar de klantenservice en deze jongeman verteld dat er forse fouten zijn gemaakt, hij helemaal niet begrijpt wat er allemaal afgesproken is en ik ook mijn nieuwe contract niet zomaar kan herroepen. Het advies en direct het enige wat mogelijk was: een klacht insturen.
U begrijpt: als trouwe klant ben ik boos. Deze situatie heeft mij uren aan tijd gekost, negatieve energie en ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Graag wil ik een oplossing voor dit probleem en dat de gemaakte afspraken gewoon nagekomen worden. Kunt u hier zorg voor dragen.
Mocht contractverlenging onnodig zijn geweest, wil ik dit graag herroepen en mijn contract zoals deze tot 5 oktober j.l. heeft bestaan voortzetten.
Ik wil er graag op nogmaals op wijzen dat uw medewerker mij heeft gewezen op mijn twee weken herroepingsrecht en er vandaag 9 dagen zijn verstreken voordat ik aan de bel trek. Ik ga er vanuit dat, wat de uitkomst ook mogen zijn, het herroepingsrecht voor mij actief blijft totdat er helderheid is gegeven.
Alvast dank,
Koen Van Mulken.
PS: het klachtenformulier invullen via de reguliere weg heeft storing, dus vandaag dat ik het via deze weg heb moeten oppakken.