Skip to main content

Vorige maand gebeld met klantenservice met de vraag of ik bij verlenging van mijn abonnement iets aangeboden kon krijgen. Nou dat niet, maar ik zie dat u geen 4k tv ontvanger heeft.
Die kreeg ik toegestuurd. Maar tot mijn verbazing werd ook € 2,50 per maand in rekening gebracht.

Ik werd nu belast voor 3 TV's en ik heb er maar 2.

Gebeld met de klantenservice… oh sorry het wordt gecorrigeerd.

Kort daarna kreeg ik brief of ik het vervangen kastje terug wilde sturen, Zo gedaan.

In de praktijk bleek de "nieuwe” ontvanger niet zo handig en daarover gebeld met de klantenservice.

Meneer wat voor nummer staat erop….  VIP 2952. Oh maar dat is helemaal geen 4k ontvanger.

Kan ik dan weer en goede krijgen. Ja maar het systeem werkt niet goed. Wilt u volgende week weer bellen, dan wordt het geregeld.

Een week later gebeld. Het is doorgegeven aan de betreffende afdeling.

Niets ontvangen !!!

Een week later weer gebeld. Een halfuur aan de telefoon gehangen. Meneer, weer doorgeven.

Nooit meer wat gehoord.

Maar wat blijkt nu ik me er in hebt verdiept… ik had 2 tv ontvangers VIP 5202  !!

Nu nog maar 1 en ik wordt niet meer geholpen.

Ik hoop dat iemand van KPN dit leest en actie onderneemt.

 

  1. Doolaard, klantnr. 9*********

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy.

 

4K abonnement kost inderdaad € 2,50 extra per maand en je krijg daarvoor maar 2 4K zenders.

Alle overige zijn 100% hetzelfde als de Arris 2952

Persoonlijk vind ik dat veel te duur voor de Arris 5202 om minimaal 6 maanden een 4K abonnement te nemen.

 

Ik lees dat je de Arris 5202 al hebt, dan kan je volgens mij het 4K abonnement meteen opzeggen.😉

 

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in van dit forum.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terug komen.

I.v.m. drukte kan dit wel een paar dagen duren.


@Zwerver42 Welkom op het forum. 

Wat een bijzondere situatie. Ik kijk graag met je mee hoe de vork in de steel zit. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 


Formulier ingevuld


@Zwerver42 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad dat de situatie nog niet helemaal zoals hij zou moeten zijn. 

Omdat op dit moment het retourproces nog niet helemaal voltooid is, lukt het mij nog niet direct om de situatie te herstellen. 

Ik hoop en verwacht dat ik in de loop van volgende week de omruil alsnog in orde kan maken. 

Zodra dit mogelijk is zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 


@Zwerver42 Ik heb ondertussen de omruil van de tv ontvangers in gang gezet. 

De nieuwe ontvanger ligt morgen na 15:00 klaar. 

Ik stuur je een privé bericht met verder informatie!