Skip to main content

Bij deze wil ik een klacht indienen op woensdag is alles bij mij uit gegaan geen tv geen internet geen telefoon nadat ik had gebeld bleek er een storing te zijn wat niet op gelost kon worden dus moest er een monteur komen ik moest maar 5 dagen wachten werd er gezegd dat nam ik niet en zij dat ik kpn op zou zeggen later werd ik gebeld dat er een nood pakket klaar zou liggen bij de post agent schap die had ik aan gesloten maar geen internet en telefoon.S maandags kwam er een monteur die heel goed werk heeft geleverd  wat bleek het zat buiten in de kpn kast.Ik heb schade ondervonden door dit hele gedoe en eis een compersatie van kpn ik hoop spoedig iets te horen.

U kunt het hier proberen:

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Beste @sahara, welkom! Is het gelukt met de link die Nick stuurde? Mocht dat niet zo zijn, vul dan even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer. Hoeveel dagen heb je uiteindelijk geen diensten gehad?


ik heb 5 dagen niet kunnen bellen en 5 dagen geen internet heb hier door veel stres gehad daar ik een kleinzoon in huis heb en ook niets kon doen leuk allemaal in corona tyd. kpn mag dit wel compeseren .

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik heb 16 euro vergoed voor de 5 dagen die je zonder diensten zat. Dat zijn de abonnementskosten die je over die dagen niet hoeft te betalen. Die worden op de volgende factuur in minderinggebracht!Â