Skip to main content

Hoe slecht! Bel je met klantenservice en vraag je omdat je nieuwste 4K tv koopt een nieuw tv ontvanger. De Aris 5202. Betere verbinding en scherper beeld. Na uitleg een hele aardige mevrouw die hem besteld en het begrijpt. Vervolgens wordt hij tegengehouden. Weer twee keer gebeld en nu te horen gekregen dat hij niet kapot is en niet geleverd wordt. En ja Ziggo is ook beter zegt mevrouw. Dan moet u maar daar heen gaan!! Zal ik u abonnement dan maar opzeggen ??? 
sjonge jonge en dat voor enkel en alleen een nieuw kastje 

hoe slecht !!! 

Er zijn maar 3 of 4 zenders die in 4K weergegeven worden. De rest is gewoon HD. Ook met de 4K ontvanger, daar veranderd bij de 4K ontvanger helemaal niets aan. Maar goed, u kunt het 4K abonnement nemen. Dan krijgt u nieuwe kastjes.


Die hebben we al hoor! Maar de 5202 reageert beter met de nieuwe tv. Uitgeprobeerd bij iemand anders ! En omdat deze niet kapot is krijg ik niet de 5202 ! 


Als die morgen wel kapot zou zijn, dan is de kans groot dat u precies dezelfde terug krijgt.


Vreemd dat mijn broer danwel de 5202 heeft gekregen …

maar ik wil er geen groot drama van maken. Wel raar dat mij dan ziggo geadviseerd wordt. 


Hallo @Onnieg,

Nieuwe klanten krijgen standaard de 5202 uitgeleverd (misschien dat uw broer daaronder valt) daarnaast zal de 5202 alleen geleverd worden i.c.m. het 4k pakket van €2,50 extra per maand aan de vaste klanten. De HD ontvangers 2952 en 2260 worden gewoon nog ondersteund en zullen prima werken op de 4K tv. 
 


Hi Onnieg, welkom op het forum. 

Chris en Nick leggen dit goed. Mijn verbazing is wel groot over wat je aan de telefoon te horen hebt gekregen, met zulke collega's heeft Ziggo geen advertenties meer nodig. :wink: Daarvoor mijn oprechte excuses, vanzelfsprekend is dat niet de manier waarop wij onze mensen opleiden om klanten te woord te staan. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik even achterhalen wie dit precies is geweest en zorgen dat voor een opfriscursus. Iets in de trant van 'Wij verwijzen onze klanten niet door naar de concurrent, dat is FOEI!’. 

Ik hoor graag van je. 


HDe Aris 5202. Betere verbinding en scherper beeld.

 

Onnieg,

Als ik jouw was zou ik even kijken wat er over de 5202 in dit forum geschreven is. 

De klachten worden minder maar dit forum staat vol over dit apparaat: slecht geluid, slecht beeld,  geen radio aansluiting, geen tijd, etc. etc. 

Dus ik weet niet waar je dit op baseert?

Als ik dat dan lees heeft die mevrouw misschien wel gezegd “Als u denkt dat Ziggo beter is, ga ik u niet tegenspreken”. Ze kan daar zelf geen oordeel over uitspreken,