Skip to main content
Vraag

Klacht over problemen met TV+ die na een maand nog niet opgelost zijn

• March 10, 2025
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

Sinds 6 februari heb ik wekelijks tot dagelijks contact gehad wegens het niet kunnen tv kijken/gebruik maken van het thuis abonnement doordat of het TV+ kastje een foutcode, of de modem telkens wegvalt/uitvalt, of de afstandsbediening een foutmelding heeft. Het is vandaag 10 maart, een goeie maand verder na wekelijks en dagelijks contact en nog steeds is het niet opgelost. Internet is traag/ valt vaak weg, de tv doet het niet, de afstandsbediening doet het niet (heb totaal 5 nieuwe gehad in 1,5 week), maar mijn abonnement doorbetalen willen ze wel. Ik verwacht allereerst dat het nu eens een keer wordt opgelost ondanks jullie aangeven er niet uit te komen, je kan de klant niet zo laten zitten en ten tweede verwacht ik compensatie in mijn abonnement die ik betaal voor thuis maar geen gebruik van maak. En nee ik hoef geen week lang 100GB voor mijn mobiel. Dat slaat nergens op. Het is een thuis probleem die al dik een maand loopt. 
Helaas kan ik geen bijlage invoegen van het bewijs van alle telefoongesprekken + hoe lang ik telkens aan de telefoon heb gezeten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 10, 2025

Beste ​@SDijkstra bijlagen kun je gewoon plaatsen via het 3e icoontje van rechts.

Compensatie kun je vragen nadat het probleem tot tevredenheid is opgelost.

Maar dat is het volgens jou dus nog niet, dus compensatie aanvragen is nog geen issue.

Klachten kun je via onderstaande link indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2025

Hallo,

Dus omdat ze al een maand bezig zijn het op te lossen en wij geen tv kunnen kijken, vaak ons internet niet kunnen gebruiken etc. moeten we maar accepteren en volle bedrag per maand betalen voor een service die jullie niet bieden. Bijzonder verhaal. Dat als iets werkt past compensatie geregeld kan worden. Een klant heeft nu niks waar hij/zij voor betaald (al sinds 6 februari), dan dien je nu een oplossing of compensatie te bieden. Beetje krom dit. Zegt weer genoeg over jullie. Tijd om wat anders te zoeken denk ik. Hiermee wordt jullie “service” wat je geen service kan noemen weer bevestigd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2025

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 10, 2025

Beste ​@SDijkstra , ik ben een forumlid, net als jij, die weergeeft hoe het bij KPN werkt en hoe je met KPN op de juiste wijze in contact kan komen.

Ik probeer dus in oplossingen te denken.

Succes.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 15, 2025

Goedemorgen ​@SDijkstra , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Enorm balen natuurlijk dat je al voor zo'n lange periode problemen ondervindt met je aansluiting. Inmiddels zijn we een paar dagen verder, wat is op dit moment de stand van zaken precies? Heb je nog contact gehad met onze Helpdesk of is er vanuit ons nog contact met jou opgenomen?