Skip to main content
Beantwoord

Klacht over rekening

  • July 31, 2019
  • 7 reacties
  • 167 keer bekeken

ik ben aan het proberen een klacht over de rekening van KPN te doen maar op een of andere manier doorkruist u mijn vraag door iedere een andere mede werker en dan moet de hele kwestie
herhaald worden zodat het lijkt of u niet wilt horen en zo de situatie door ettert heel vervelend misschien denkt men bij KPN ............

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @besemer, welkom op het forum. Je hebt een klacht over de rekening begrijp ik? Wat is er precies aan de hand met de rekening? Ik kijk graag met je mee. Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt aanvullen met je postcode en huisnummer kan ik de facturen er ook bij pakken. Ik hoor het graag van je.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 1, 2019
Hallo @besemer, welkom op het forum. Je hebt een klacht over de rekening begrijp ik? Wat is er precies aan de hand met de rekening? Ik kijk graag met je mee. Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt aanvullen met je postcode en huisnummer kan ik de facturen er ook bij pakken. Ik hoor het graag van je.

Jasper van KPN
Moderator
Hallo @besemer, ik heb nog geen reactie van je gezien. Kan ik hierin nog iets voor je betekenen?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Ik vind het vreemd ik heb een totaal KPN abbonement en ik krijg ieder maand 2 facturen bij elkaar een behoorlijk bedrag als naar andere zenders kijk erg veel daarom doe ik deze klacht waarom ik hier meerdere keren over bezwaar maakt omdat ik nooit iets van u gehoord heb het is nu de eerst keer dat ik een reactie van u zie


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 26, 2020

Heeft u uw profiel al ingevuld?  Anders kan Jasper nog niets.


Jasper van KPN
Moderator

Welkom terug @besemer, ik kijk zoals gezegd graag met je mee. Daarvoor heb ik de gevraagde gegevens wel van je nodig, zonder die gegevens kan ik jouw abonnement en rekeningen niet zien. Ik hoor het graag van je als je ze hebt ingevuld op je profiel.


  • Nieuwkomer
  • March 30, 2020

:rage::rage:


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

Wat probeer je te zeggen @JudithjfÂ