Skip to main content
Beantwoord

Klacht over vervanging RAI Uno door Mediaset Italia

• July 21, 2025
  • 33 reacties
  • 1227 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 3, 2025

Ik laat het weten maar mijn zoon geniet nu in versilia . Buona domenica😎

• November 15, 2025

KPN that is the most utterly reckless decision ever made. Replacing garbage stupid low quality TV made by mediaset replacing RAI which is premium quality news, documentaries and films. This was probably a decision due to monetary... then I will make same decision and review other providers that value quality instead. Very.disappointing

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 15, 2025

Daar ben ik het helemaal mee eens deze flut mediaset had ziggo ook daarom ga je naar kpn vervolgens wordt deze eraf gegooid. Hele slechte beslissing

Forum|alt.badge.img

Heel vervelend (op z’n zachts gezegd) dat RAI Uno niet meer te zien is. Mijn partner (Italiaans) is het volledig met andere mensen eens dat Mediaset absoluut geen goede vervanging is. Ik hoop dat KPN dit besluit gauw terugdraait.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 21, 2025

Wat waren we (met name mijn Italiaanse vriendin) blij dat we die stream toevallig hadden gevonden. Twee weken van kunnen genieten 😀😃. Maar die is nu dus ook de lucht. Dus dat plezier was maar van korte duur.

Kan Rai1 gewoon niet terugkomen? Het kan toch niet zoveel kosten dat het merkbaar is voor KPN? Snap ook niet dat Rai niet iets over heeft voor internationale Italianen, maar goed... Mediaset is *zo* slecht, en ook vast niet gratis. Dat geld voor die uitzendingrechten is sowieso gewoon  weg gegooid geld.

Edit; zie op de site van Rai dat er voetbal aan de gang is. 🤞 dat dat de reden is dat de stream het even niet doet..

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Dat RAI UNO vervangen is door mediaset italia Is te triest voor woorden. Het ik heb geprobeerd om ernaar te kijken , maar het is tv voor zwak begaafde mensen. Ik kan er niet naar kijken. Als Rai uno niet terug komt, stap ik wel naar andere aanbieder over. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 19, 2025

Helemaal gelijk het is vreselijke zender snap niet dat ze dit hebben gedaan😖

• Nieuwkomer
  • December 28, 2025

Ik begrijp de programmering van Mediaset niet zo goed. Er is veel te zien wat echt heel oud is. Entertainment komt dan in de ochtend (ik verwacht nieuws) terwijl je op zaterdagavond een debatprogramma (ik verwacht groot amusement zoals RAI1 bood) krijgt.

RAI1 is niet vooruitstrevend qua programmering, maar Mediaset is zeer ouderwets. Zijn italianen zo dol op nostaligie dat ze een zender prime-time herhalingen uit de jaren ‘80 en ‘90 laten uitzenden? En waarom kiest KPN die zender dan uit als representant van de Italiaanse TV?