Skip to main content

Inmiddels zit ik voor de 6e x in de wacht bij de klantenservice. Het beeld stopt steeds en de melding zender niet beschikbaar verschijnt. Dit is nu al weken zo!

Als je belt wordt gevraagd terug te bellen want de computer start niet op. 
dan bel je en wordt de verbinding Na 50 min ineens verbroken.

En dan bel je weer, wordt er na een half uur opgenomen, toevalligerwijs blijft de tv het doen dus het probleem is opgelost! Als het probleem blijft bestaan moet ik maar een monteur laten komen op mijn kosten?

Je raadt het al, ik hang op en het beeld springt wéér op zender niet beschikbaar. 


Graag een oplossing en niet steeds hetzelfde riedeltje met stroom eraf en resetten, ik geef nu al tíg keer aan dat dit al gedaan is en niet werkt!
 

 

Goedenavond is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Hoi Joep,

Bedraad, via een switch. Voor de rest werkt alles goed. Dat heeft het ook altijd gedaan met deze constructie.


Ik ben toch bang dat je het bij de switch moet zoeken. Welk type is het? En ondersteunt de switch igmp snooping? Dat is namelijk een must. Soms werkt het als dat niet het geval is maar vroeg of laat loop je tegen een probleem zoals dit.


Tp link TL-SG1024D

Toch raar dat het al jaren goed werkt en bij de reviews ook mensen zijn die hun itv erop hebben draaien. 
Maar KPN verzint altijd wel weer iets waarom het niet aan hen ligt. De monteur die er tzt bij geweest is was ervan onder de indruk zelfs. Goed geregeld was het. 


Zover ik heb gezien ondersteunt deze geen igmp snooping. Je kunt nog testen met een kabel om te kijken of het probleem daar echt zit maar ik ben 99% zeker dat de switch het probleem is. Overigens het kan voorkomen dat het werkt maar vlekkeloos is het meestal niet. Laat even weten al je getest hebt zonder switch.