Skip to main content

Beste Kpn

mijn moeder 74 jaar, is overgestapt met haar tv naar jullie. Het minste wat jullie monteur had kunnen doen is de afstandsbediening activeren. De monteur was al stront chagrijnig. Ik woon uren verderop en krijg het niet voor elkaar haar via de telefoon uit te leggen hoe ze dat zelf kan doen.na een uur hebben we het opgegeven.  Ze begrijpt het gewoon niet. Buiten dat ze weet niets eens wat voor pincode ze heeft laat staan dat ze begrijpt hoe die opnieuw te resetten. Ze heeft namelijk niet het juiste zenderpakket  en jullie service om dat vanuit mijnkpn aan te vullen werkt niet Daar zit ze dan met een abbo bij jullie met een afstandsbediening die niet is ingesteld en met een pakket zonder haar favoriete zenders.

wij danken jullie voor de geboden service 🧐

 

 

 

 

Inmiddels gesproken met klantenservice en ik ben netjes geholpen. De service naar alles wens . Er komt een monteur maandag en de betaalde 60 euro voor de monteur die zijn werk niet heeft gedaan wordt terug gestort.

mijn moeder is helemaal blij en mijn topic kan verwijderd worden.


Je moeder mag toch 1 persoon per dag ontvangen?

Ik begrijp dat je dichtbij woont.

Mijn moeder leeft niet meer, anders had ik zelf bij haar langs gegaan als ze zoiets had. 

 

P.S.

Op het forum helpen klanten van KPN elkaar.

Een moderator kijkt wel mee en helpt ook. 


joop2011: Ik begrijp dat je dichtbij woont

@joop2011

Nou, dichtbij…. (derde regel :wink: )

lies45 schreef: mijn moeder 74 jaar, is overgestapt met haar tv naar jullie. Het minste wat jullie monteur had kunnen doen is de afstandsbediening activeren. De monteur was al stront chagrijnig. Ik woon uren verderop en krijg het niet voor elkaar haar via de telefoon uit te leggen hoe ze dat zelf kan doen.

 


joop2011: Ik begrijp dat je dichtbij woont

@joop2011

Nou, dichtbij…. (derde regel :wink: )

lies45 schreef: mijn moeder 74 jaar, is overgestapt met haar tv naar jullie. Het minste wat jullie monteur had kunnen doen is de afstandsbediening activeren. De monteur was al stront chagrijnig. Ik woon uren verderop en krijg het niet voor elkaar haar via de telefoon uit te leggen hoe ze dat zelf kan doen.

 

 

Inderdaad PeterG, ik las het verkeert.

Mijn dank is groot. 

 

Wel jammer dat die KPN monteur zijn dag niet had.

Hij had het in 1 keer compleet moeten doen.