Skip to main content

Kunnen jullie een passende actie voor deze online chatdienst medewerker toepassen?

Persoon drukt gesprekken af en toevallig na de eerste maal afgedrukt te worden werd ik twee maal aan deze ‘B’ gekoppeld en zonder een vraag te kunnen stellen werd wederom het gesprek afgesloten. 
 

Digitale Assistent: Dank je voor je informatie. Ik verbind je nu door met een medewerker. Let op: Het kan even duren voordat er een medewerker beschikbaar is.
B: Welkom! Je chat met B. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor mij?
Ik: ...ik heb de stappen ondernomen van je vorige collega. Namelijk de ontvanger resetten
Ik: ‘Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk‘ Deze melding blijft in beeld staan van zowel iTV als de app
B: goedeavond,
Ik: Hallo
B: je hebt ziggo sport aangevraagd begrijp ik?
Ik: Klopt zoals in mijn eerste bericht vermeld staat
B: maar het werkt nog niet?
Ik: Anders nam ik niet weer contact op ;)
B: ja maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is/
Ik: Ik heb ziggo sport pakket aangevraagd via de kpn app...
Ik: Dat is nu 4 uur geleden
Ik: En in die 4 uur geeft deze aan dat de aanvraag ‘verwerkt’ word
Ik: En dat het 10 minuten kan duren
Ik: Er is geen storing betreffende iTV en ik heb de ontvanger op verzoek gereset
Ik: Dus het werkt inderdaad niet en kan niks meer wijzigen
B: je hebt ook geen bevestigingsmail ontvangen?
Ik: Nee, klopt. Die mail krijg ik normaal wel inderdaad als ik van pakket wissel
undefined: Bedankt dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice.
 

 

 

Ik vraag me af of "B" wel eens mens is...


Vond het al verdacht dat hij in tegenstelling tot collega’s alleen z’n voorletter gebruikt.

Wist na zijn eerste vraag al dat ik weer met zo’n topper te maken had 🤦🏻‍♂️


Hoi @Pigalle! Bedankt voor je bericht/ signaal! 

De digitale assistent heeft jou wel doorverbonden met één van mijn collega's.

Digitale Assistent: Dank je voor je informatie. Ik verbind je nu door met een medewerker. Let op: Het kan even duren voordat er een medewerker beschikbaar is.
B: Welkom! Je chat met B. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor mij?

Ik hoop en ga er eigenlijk ook wel vanuit dat mijn collega de chat niet bewust verbroken heeft: dit soort meldingen kun je ook krijgen als de internetverbinding wegvalt of er aan onze kant een systeemstoring is. Hoe dan ook: oprechte excuses voor het ongemak! Is Ziggo Sport Totaal nu inmiddels wel actief? Zo niet, dan kijk ik dat graag voor je. Vul jij jouw klantnummer, postcode en huisnummer + de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is, in jouw Forum profiel?

Bovengenoemde gegevens staat in je profiel niet openbaar, maar zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN moderators.


Sorry, maar daar geloof ik niet in. De vraagstelling van deze ‘B’ toonde al geen interesse. 
En vervolgens na 2 maal aan dezelfde ‘B’ gekoppeld te zijn direct verbroken te worden toont de klasse van deze medewerker. Ik heb na de 4e poging iemand anders te woord gekregen en dat verliep prima. Het is niet de eerste keer dat de klantenservice totaal faalt in mijn ogen. 
Afgelopen december ook met de Airpods actie heb ik 5 maal klantenservice gebeld om letterlijk 5  verschillende oplossingen/verhalen aan te horen. De laatste van deze 5 gaf mij een telefoonnummer waar ik eindelijk mee verder kon. 
Ik zie er ook telkens tegenop om met jullie klantenservice in contact te komen omdat het onkundig personeel betreft.

 

En natuurlijk werkt Ziggo Sport Totaal niet. 24 uur geleden aangevraagd en nog altijd de melding dat de verwerking 10 minuten duurt. 

 

Jullie zijn toppers!… NOT! Ben zo klaar met KPN Klantenservice. Jullie motto zou moeten zijn; ‘If it ain’t broken, don’t fix it’
 

 


@Shyrin_ 

 

72 uur en nog steeds niet werkend…

 

2 dagen geleden nogmaals telefonisch contact gehad en er zou een ticket aangemaakt worden om het via jullie kant handmatig alsnog te verwerken.


Fijn dat je alsnog jouw gegevens ingevuld hebt, zo heb ik kunnen nagaan dat er inderdaad een melding is aangemaakt voor een achterliggende afdeling: door een systeemfout is de door jou aangevraagde wijziging vastgelopen en dat moet inderdaad handmatig gecorrigeerd worden. Het is afwachten totdat dit gedaan is: door de drukte kan het langer duren dan gewenst. Zodra het zenderpakket geactiveerd is, geef ik je hier een seintje èn krijg je er een bevestiging van per e-mail.


Ik heb een terugkoppeling ontvangen dat de systeemfout verholpen is en zie dat het Ziggo Sport Totaal zenderpakket geactiveerd is: veel kijkplezier. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan kun je een topic openen op ons forum!


@Shyrin_ 

Wijzigingen zijn verwerkt en is nu inderdaad werkende.
Dank voor de moeite!