Skip to main content

Ik open even een nieuw topic over Zoeken omdat ik anders denk dat het net als ondere opmerkingen van mij pas na maanden aan de orde komt als ik dat bij het “nieuwe menu” plaats. Dit gaat dus over het actuele menu.

Als je nu iets hebt opgezocht kan je niet zien of het programma is ingepland om te worden opgenomen of niet. Een klein icoontje er bij dat dat aangeeft, maakt het nodeloos dieper ingaan hierop niet nodig en dan is het tevens niet nodig om weer terug te keren. De teksten die verschijnen bij Zoeken zijn vaak voor tientallen programma’s hetzelfde. Probeer het eens met “Pawn” en sta versteld van de hoeveelheid misinformatie. 

Het komt niet zo naar voren, Maar ik had eigenlijk eerst moeten vertellen dat ik (kleine dingetjes zoals in dit topic daargelaten) erg blij ben met de vorm van het actuele menu. 

Hadden we dit 8 maanden geleden gekregen dan had ik over die opmaak alleen maar complimenten gegegeven). 

 


Hey @CorL , dank voor deze feedback! Ik voeg hem toe aan onze lijst en geef hem door :)