Skip to main content

sinds 1week in bezit van kleine tv ontvanger KPN. Apparaat valt regelmatig spontaan uit. Zeer hinderlijk en KPN onwaardig. Zeer irritant.

Welke type ontvanger is heb je em id de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?


HMB2280v2

Ik heb deze pas 14 dagen omdat andere ontvanger defect was.

Ontvanger is rechtstreeks aangesloten op xperiabox


Hmm dat is vreemd. Werkt internet wel goed? Heb je al een andere kabel geprobeerd? Welke foutcode krijg je?


Heb andere kabel geprobeerd . Zelfde resultaat. Als ik bij de aansluiting van de voedingskabel op de ontvanger aan de stekker beweeg gaaat ontvanger regelmatig uit. Het lijkt of aan de binnenkant van de ontvanger een los contact zit. Geen foutcode. Display is uit.

vervanging ontvanger lijkt enige oplossing

 


Internet werkt normaal


Heb andere kabel geprobeerd . Zelfde resultaat. Als ik bij de aansluiting van de voedingskabel op de ontvanger aan de stekker beweeg gaaat ontvanger regelmatig uit. Het lijkt of aan de binnenkant van de ontvanger een los contact zit. Geen foutcode. Display is uit.

vervanging ontvanger lijkt enige oplossing

Heeft u al eens een ander stopcontact geprobeerd?


Toon,

Ik denk dat je beter even de helpdesk kan bellen of chatten. Hier kan het 2X 24 uur duren voor je wordt geholpen door een KPN medewerker. Dan vragen ze of je profiel wilt invullen en dan gaat het meestal binnen de 24. (Ligt er aan welke moderator actief is). 

Het lijkt mij dat jouw analyse goed is. Secht contact aan de stekkeringang van de ontvanger of in de draad vanuit de adapter. 

Het is mechanica, daar kan altijd iets fout in zitten bij het fabricageproces en zeker zo iets wat eenvoudig door een controle heenslipt, dat heeft niets te maken met KPN, zelfs Rolls Royce had altijd mecaniciens gereed staan voor dat soort situaties. 


Bedankt. Ik neem je advies over. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2020


Beste @ToonW, welkom! Ik denk ook dat ‘ie vervangen moet worden. Heb je inmiddels telefonisch contact met ons gehad? Zo niet, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee. 


**

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


Bedankt! Je kunt de ontvanger vanaf vrijdag omruilen bij de Albert Heijn. Alle info vind je in het privébericht dat je zo van me krijgt. 


Is het gelukt met omruilen, @ToonW? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 


Omruilen gelukt. Nieuwe ontvanger werkt perfect