Skip to main content

Als ik Netflix kijk, maar nu ook wij espn hoor ik kleine poppende geluidjes die het normale geluid verstoren.

Hoi @wim reede. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelend probleem. Komt het poppende geluid uit de televisie of heb je een soundbar of een ander apparaat aangesloten? Zo ja, is dit apparaat dan aangesloten op jouw televisie of tv-ontvanger? Heb je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen en wat heb je dat al zelf geprobeerd? Verder wil ik je vragen om de stappen op de pagina “Geen of slecht geluid Interactieve TV” eens te doorlopen. Wellicht verhelpt dat het probleem al. 🙂


Hoi @wim reede. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelend probleem. Komt het poppende geluid uit de televisie of heb je een soundbar of een ander apparaat aangesloten? Zo ja, is dit apparaat dan aangesloten op jouw televisie of tv-ontvanger? Heb je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen en wat heb je dat al zelf geprobeerd? Verder wil ik je vragen om de stappen op de pagina “Geen of slecht geluid Interactieve TV” eens te doorlopen. Wellicht verhelpt dat het probleem al. 🙂

 

@wim reede Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het doorlopen van onze Servicepagina het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is horen we dat graag van je!


opgelost


@wim reede Wat was uiteindelijk de oplossing?