Skip to main content
Beantwoord

Kleine poppende geluidjes bij interactieve tv, hoe los ik dat op?

• April 19, 2022
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Als ik Netflix kijk, maar nu ook wij espn hoor ik kleine poppende geluidjes die het normale geluid verstoren.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @wim reede. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelend probleem. Komt het poppende geluid uit de televisie of heb je een soundbar of een ander apparaat aangesloten? Zo ja, is dit apparaat dan aangesloten op jouw televisie of tv-ontvanger? Heb je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen en wat heb je dat al zelf geprobeerd? Verder wil ik je vragen om de stappen op de pagina “Geen of slecht geluid Interactieve TV” eens te doorlopen. Wellicht verhelpt dat het probleem al. 🙂

@wim reede Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het doorlopen van onze Servicepagina het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is horen we dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @wim reede. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelend probleem. Komt het poppende geluid uit de televisie of heb je een soundbar of een ander apparaat aangesloten? Zo ja, is dit apparaat dan aangesloten op jouw televisie of tv-ontvanger? Heb je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen en wat heb je dat al zelf geprobeerd? Verder wil ik je vragen om de stappen op de pagina “Geen of slecht geluid Interactieve TV” eens te doorlopen. Wellicht verhelpt dat het probleem al. 🙂

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2022

Hoi @wim reede. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelend probleem. Komt het poppende geluid uit de televisie of heb je een soundbar of een ander apparaat aangesloten? Zo ja, is dit apparaat dan aangesloten op jouw televisie of tv-ontvanger? Heb je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen en wat heb je dat al zelf geprobeerd? Verder wil ik je vragen om de stappen op de pagina “Geen of slecht geluid Interactieve TV” eens te doorlopen. Wellicht verhelpt dat het probleem al. 🙂

@wim reede Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het doorlopen van onze Servicepagina het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is horen we dat graag van je!

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 25, 2022

opgelost

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@wim reede Wat was uiteindelijk de oplossing?