Skip to main content

Sinds kort heb ik een hussel abonnement en betaal voor 2 gewone hd ontvangers 15 euro per maand.Vraag mij af of dit wel klopt?

Heb aangegeven een 4K ontvanger en een hd ontvanger te willen,echter niet ontvangen.

Dit ondanks toezegging klantenservice.

Bereikbaarheid klantenservice is vaak ook erg slecht en je staat zo 15 min telefonisch  in de wacht.

Volgens mij weet de een niet wat de ander doet? Heb de indruk dat het allemaal langs elkaar heen gaat?

Zo moeilijk lijkt het mij toch niet om te leveren wat is afgesproken?

Resultaat is, dat ik nog steeds niet heb wat  is  besteld en wat door klantenservice is bevestigd.

Kortom als klant ben ik niet echt tevreden en overweeg om over te stappen naar een andere provider.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Dream theater,

Dit kan kloppen, als je al klant bent kun je niet zomaar de beschikking over een 4K ontvanger krijgen zonder hiervoor een passend abonnement aan te vragen. Dit abonnement genaamd Hussel 4K kost €2,50 p.m. extra en als je dit afsluit krijg je tweemaal een Arris 5202 (4k ontvanger) in bruikleen. 

Als je een normaal hussel abonnement neemt, zonder de meerkosten dan behoud je gewoon je huidige HD ontvangers en deze blijven ook door kpn ondersteund. 


15 euro is normaal voor 2 tv ontvangers. Wil je 4K, dan betaal je dus € 17,50.


Dank voor de reacties,het is nu duidelijk.

Ga mijn hussel aanpassen naar 4K abonnement


Specificatie:
ITV met één ontvanger ( € 10 boven het internet)
Extra ontvanger ( € 5 per maand. Nota Bene: v.a. de tweede ontvanger inclusief opnemenpakket, da's dus gratis!)