Skip to main content

Dag, ik stap binnenkort over van Ziggo naar Kpn TV+. Bij Ziggo kan ik al mijn opnames zowel via de Ziggo ontvanger en via de Ziggo app kijken!
Klopt het dat je via de Kpn app niet alle opnames kunt terugkijken?
Als dat war is zou dat een flinke stap achteruit zijn. Hoe kan het dat Kpn dat niet kan regelen dat als Ziggo dat wel kan?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Klopt het dat je via de Kpn app niet alle opnames kunt terugkijken?

Dat klopt.


Ik begrijp het niet. Waarom kam dat bij Ziggo wel geregeld worden?


Ik begrijp het niet. Waarom kam dat bij Ziggo wel geregeld worden?

Dat is een centenkwestie. Voor het terug mogen kijken via de app willen zenders geld zien en dat heeft KPN er bij die zenders niet voor over. De kosten wegen niet op tegen de baten.


allemaal begrijpelijk, maar een opname van NPO3 of RTV Utrecht of Omroep Gelderland heeft volgens mij niet zoveel te maken met rechten van buitenlandse zenders, bovendien zijn sommige programma's van BBC1 wél terug te kijken 

ik vind dat mij vorig jaar september mooie vooruitzichten zijn voorgespiegeld (“overal op al je apparaten gebruik kunnen maken van de KPN TV app”) waardoor ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN en dan worden die voordelen plotseling een voor een weggenomen zonder vooraankondiging of uitleg of reductie van de prijs voor het opname pakket

ik vind niet dat ik heel erg netjes wordt behandeld door KPN

Volkomen terecht uw opmerkingen. Ik noem dit misleiding van KPN. Die BS over rechten had ik bij Ziggo geen last van. Een opgenomen programma of film kon ik altijd via iOS of Android app, via een internet browser of ontvanger terugkijken. Bij Kpn blijkt dit dus niet te kunnen, alsof we weer in 1993 leven. Meld dit gewoon aan nieuwe klanten op je website.


Hi @Matttt! Ondanks dat het antwoord al gegeven was heb ik je toch even een eigen topic gegeven. En gelijk het antwoord gemarkeerd. 

Op ons zenderoverzicht kan je zien welke zenders via TV Online te zien zijn. 


Hi @Matttt! Ondanks dat het antwoord al gegeven was heb ik je toch even een eigen topic gegeven. En gelijk het antwoord gemarkeerd. 

Op ons zenderoverzicht kan je zien welke zenders via TV Online te zien zijn. 

Dat zender overzicht is irrelevant voor deze discussie. Het gaat hier immers over terugkijken in de app van iets dat met de decoder is opgenomen. Als KPN dat nu meldt, dus van welke zenders je geen film in de app kan terugkijken die via de decoder is opgenomen.