Skip to main content

Ik ben op ook zoek naar een antwoord op het hierboven beschreven probleem. Nu kijk ik in deze periode wel naar on demand en constateer dat elke film om de zoveel seconden even knippert. Zo erg dat ik de film afbreek.

Ik heb vorig de tv-ontvanger moeten omruilen en heb dus het nieuwste model Arris VIP2952. De tv is via een smart kabel aangesloten en vanaf de Experiabox zit nog de originele ethernetkabel.

admin: eigen topic aangemaakt

Ik heb het reeds opgelost. Het blijkt dat de originele ethernetkabel de boosdoener is. Andere kabel er tussen en klaar. Applausje voor mijzelf


Mooi opgelost @Veldschot! Welkom op het forum!
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Ja, toch graag, want wanneer ik de ander UTP kabel buiten om mijn kast leidt gaat het goed, maar zodra ik de kabel via de kabelinvoer naar binnen breng is het weer vanouds knipperen. Mij lijkt dat er interferentie over de UTP kabel plaatsvindt. Is hiervoor een afgeschermde kabel van 2 a 2,50 mtr beschikbaar? Ik weet niet welke categorie daarvoor afdoende is: 6, 6A, 7 of 8?

 

 


Deze kabels heb je in alle soorten en maten. De kabels die wij verkopen staan hier op een rijtje: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/internet/kabels/ Dit zijn allemaal Cat 5E kabels, in de meeste applicaties is dit eigenlijk al wel voldoende.
Afgeschermde kabels zul je ook in alle denkbare lengtes moeten kunnen kopen maar die bieden wij zelf helaas niet aan.Â