Skip to main content

ik wil na een maand proberen het ziggo sport pakket weer uitzetten maar de 'knop’ om dat te doen ontbreekt

U kunt via mijnKPN proberen dit pakker uit te schakelen. Als dit niet lukt, kan de mobiele applicatie ook nog uitkomst geven. Lukt dit niet? Vul dan je profiel hier aan zodat medewerkers het voor u kunnen doen.


In de mobiele app werkt het ook niet… ik ga het eerst maar via de tv proberen maar vreemd is het wel want als ik een pakket wil toevoegen staan die knoppen er wel gewoon…. 


en ook al incognito geprobeerd; geen verschil

 


Vul je profiel aan en medewerkers kunnen hier mee aan de slag. Let op, het kan even duren. Het is druk op het forum.


Hallo @hans westbeek! Is het inmiddels gelukt om het zenderpakket uit te zetten? Het aan en uitzetten van zenderpakketten via MijnKPN of de TV ontvanger staat stap voor stap uitgelegd. Mocht het hiermee niet lukken, wil jij dan jouw gegevens aanvullen in jouw profiel? Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Deze gegevens zijn alleen voor jou en de KPN Moderators zichtbaar. Geef je een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan kijk ik of ik het zenderpakket voor je kan deactiveren!


inmiddels is het via het tv menu wel gelukt, maar ik snap nog steeds niet waarom niet via de website.

Zoals ik zei was er wel een knop voor nieuwe pakketten toevoegen maar ontbrak de knop voor stoppen. Beetje vreemd nog steeds.


Heel vreemd, want die knop moet er zitten als je in MijnKPN klikt op het betreffende zenderpakket. Daar moet dan een knop “verwijderen” staan. Fijn dat het verwijderen via de TV ontvanger wel gelukt is! Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan horen wij het graag!