Skip to main content

De knoppen van de afstandsbediening werken niet allemaal. Heb al diverse methodes geprobeerd, maar helaas. Ik wil nu, via de website, een nieuwe afstandsbediening bestellen, maar helaas, ook dat werkt niet. Hoekan ik in godsnaam in contact komen met KPN, zodat ik een nieuwe afstandsbediening kan ontvangen ?

Hoi @Leatje, welkom op het forum!

Welke knoppen werken er precies niet?
Als dat heel toevallig de volumeknoppen, aan-uit knop en de source knop zijn kan het zijn dat je afstandsbediening niet (meer) gekoppeld is aan je TV. Met de stappen op www.kpn.com/afstandsbediening kun je deze opnieuw koppelen!

Als het om andere (willekeurige) knoppen gaat zal hij vermoedelijk defect zijn inderdaad.
Op de bovengenoemde pagina staat ook een knop “Afstandsbediening kapot” waar je een nieuwe kunt bestellen!


De afstandsbediening is defect en de link voor het bestellen werkt helaas niet, zoals eerder aangegeven. Hoe verder ???


Heb je de batterijen al eens vervangen? Bij mij werkte een AB onlangs ook niet meer (nog wel een (zwak) lampje, dus dan denk je dat 't nog werkt). Met nieuwe batterijen deedtie 't weer als vanouds.


Probleem opgelost. Heb eindelijk iemand van de KPN te pakken gekregen, die beloofd heeft om mij een nieuwe afstandsbediening op te sturen.