Skip to main content

Hallo, ik heb het pluspakket van €9.99, omdat ik ook een telefoon abonnement heb. Ik maak hier geen gebruik van.

Vraag is ,als ik het opzeg dan €9.99 korting op mijn abonnement ?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hallo ik heb het pluspakket van €9.99, omdat ik ook een telefoon abonnement heb.

Ik maak hier geen gebruik van

Vraag is ,als ik het opzeg dan €9.99 korting op mijn abonnement ?

Nee. Lijkt me niet. Je krijgt het gratis van KPN, dan betekend niet dat als je het niet wilt, dat je in plaats daarvan € 9,99 krijgt. Dat zou te makkelijk zijn :grin:

 


Hey @Jan van de Maat, welkom op het forum. Klopt helemaal wat Nick zegt. Wanneer je korting krijgt voor een (zender)pakket, dan geldt die korting alleen op dat specifieke pakket. Zeg je het pakket op, dan vervalt ook de korting.  

KPN Compleet zenderpakket wisselen
Je hebt KPN Compleet. Hiermee krijg je voordelen wanneer je meerdere diensten combineert. Zoals Internet en TV + een mobiele telefoon. Met Compleet heb je keuze uit twee zenderpakketten; Pluspakket en Fox Sports pakket. Je mag wisselen van pakket. Maar gezien de afgelasten wedstrijden van de aankomende periode lijkt me momenteel het Pluspakket een beter aanbod ;)

Tip: wist je ook dat je met het Pluspakket On Demand films, series en documentaires kunt kijken? Het aanbod is ruim. Kijk voor meer informatie op: Pluspakket van KPN :)


Reageer