Hallo, ik heb het pluspakket van €9.99, omdat ik ook een telefoon abonnement heb. Ik maak hier geen gebruik van.
Vraag is ,als ik het opzeg dan €9.99 korting op mijn abonnement ?
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
Hallo, ik heb het pluspakket van €9.99, omdat ik ook een telefoon abonnement heb. Ik maak hier geen gebruik van.
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
Hallo ik heb het pluspakket van €9.99, omdat ik ook een telefoon abonnement heb.
Ik maak hier geen gebruik van
Nee. Lijkt me niet. Je krijgt het gratis van KPN, dan betekend niet dat als je het niet wilt, dat je in plaats daarvan € 9,99 krijgt. Dat zou te makkelijk zijn
Hey
KPN Compleet zenderpakket wisselen
Je hebt KPN Compleet. Hiermee krijg je voordelen wanneer je meerdere diensten combineert. Zoals Internet en TV + een mobiele telefoon. Met Compleet heb je keuze uit twee zenderpakketten; Pluspakket en Fox Sports pakket. Je mag wisselen van pakket. Maar gezien de afgelasten wedstrijden van de aankomende periode lijkt me momenteel het Pluspakket een beter aanbod ;)
Tip: wist je ook dat je met het Pluspakket On Demand films, series en documentaires kunt kijken? Het aanbod is ruim. Kijk voor meer informatie op: Pluspakket van KPN :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.