Skip to main content

Ik wou weten of misschien of de duitser zender  bible.tv in het paket komt 

Ik denk (hoop) dat de doelgroep veel te klein is voor zo'n zender.


@wjb Moest nou echt dat woordje "hoop" erbij?


@wjb Moest nou echt dat woordje "hoop" erbij?

Ja, dat moest er echt even tussen en als je naar de geschiedenis van de mensheid kijkt dan snap je misschien ook waarom. De gevolgen zijn anno 2021 over bijna de hele wereld zichtbaar en dat is niet iets om "trots" op zijn.

Verder laat ik het hier maar bij want dit is niet echt een onderwerp om op dit forum over te discussiëren.


De Nederlandse zender Family 7 is al beschikbaar bij kpn. Daarvoor zul je wel het pluspakket moeten nemen. Daarin zit ie op 78.


Hoi @S.p, welkom op het forum. Er zijn mij geen plannen bekend voor deze zender. Elk jaar wordt het zenderaanbod bekeken en als er veel vraag is naar een bepaalde zender kan er gekeken worden naar de mogelijkheden. Als er zenders worden toegevoegd of gewijzigd kondigen we dit aan in een topic, zoals de zenderwijzigingen van dit jaar: Zenderwijzigingen KPN 2021.

Of die zender komt is dus afwachten, maar mogelijk kan het alternatief dat Peter noemt je al helpen:

De Nederlandse zender Family 7 is al beschikbaar bij kpn. Daarvoor zul je wel het pluspakket moeten nemen. Daarin zit ie op 78.