Skip to main content
Beantwoord

Komt Duitse zender Bible.tv in zenderpakket?

• August 10, 2021
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik wou weten of misschien of de duitser zender  bible.tv in het paket komt 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @S.p, welkom op het forum. Er zijn mij geen plannen bekend voor deze zender. Elk jaar wordt het zenderaanbod bekeken en als er veel vraag is naar een bepaalde zender kan er gekeken worden naar de mogelijkheden. Als er zenders worden toegevoegd of gewijzigd kondigen we dit aan in een topic, zoals de zenderwijzigingen van dit jaar: Zenderwijzigingen KPN 2021.

Of die zender komt is dus afwachten, maar mogelijk kan het alternatief dat Peter noemt je al helpen:

De Nederlandse zender Family 7 is al beschikbaar bij kpn. Daarvoor zul je wel het pluspakket moeten nemen. Daarin zit ie op 78.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • August 10, 2021

Ik denk (hoop) dat de doelgroep veel te klein is voor zo'n zender.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 10, 2021

@wjb Moest nou echt dat woordje "hoop" erbij?

wjb
Wijsgeer
  • August 10, 2021

@wjb Moest nou echt dat woordje "hoop" erbij?

Ja, dat moest er echt even tussen en als je naar de geschiedenis van de mensheid kijkt dan snap je misschien ook waarom. De gevolgen zijn anno 2021 over bijna de hele wereld zichtbaar en dat is niet iets om "trots" op zijn.

Verder laat ik het hier maar bij want dit is niet echt een onderwerp om op dit forum over te discussiëren.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 10, 2021

De Nederlandse zender Family 7 is al beschikbaar bij kpn. Daarvoor zul je wel het pluspakket moeten nemen. Daarin zit ie op 78.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2021

Hoi @S.p, welkom op het forum. Er zijn mij geen plannen bekend voor deze zender. Elk jaar wordt het zenderaanbod bekeken en als er veel vraag is naar een bepaalde zender kan er gekeken worden naar de mogelijkheden. Als er zenders worden toegevoegd of gewijzigd kondigen we dit aan in een topic, zoals de zenderwijzigingen van dit jaar: Zenderwijzigingen KPN 2021.

Of die zender komt is dus afwachten, maar mogelijk kan het alternatief dat Peter noemt je al helpen: