Skip to main content

Ik heb 2x een tv ontvanger met een 4K afstandsbediening. De ene tv werkt alles prima, maar bij de andere tv werkt er geen enkele knop.

ik krijg de afstandsbediening niet gekoppeld. Ik heb een Samsung UE32EH5300. Ik heb alle codes al geprobeerd code 1 met sourche  knop maar ook de code 270, 005, 244, 200.

met de oké knop etc 

tevens heb ik ook al de afstandsbediening gereset met de rode en blauwe knop. Lampjes op de afstandsbediening werken wel maar verder gebeurd er niets.

wie kan er helpen ?

 

 

Hi @joan2014! Als het koppelen nog niet gelukt is probeer dan ook het volgende: 

  1. Je drukt eerst 5 seconden op de Source-knop en voert tegelijkertijd de snelcode in (1 voor Samsung).
  2. Als dan het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt, druk dan één keer op de fast forward knop. Op dat moment probeert de afstandsbediening de eerste code.
  3. Test of deze werkt door de knoppen tv, mute, volume en source te gebruiken.
  4. Werken die niet, druk dan nog een keer op fast forward. Op dat moment probeert de afstandsbediening de tweede code.
  5. Test weer of de knoppen werken. Zo niet, druk opnieuw op fast forward. Kan zijn dat je dit een keer of twintig moet herhalen tot het werkt, maar hopelijk werkt het dan ook echt. 😄

Oké dank je ga ik proberen