Skip to main content

Sinds kort heb ik een Ziggo sport totaal abonnement via KPN. De Ziggo Sport totaal app heb ik gedownload via de appstore en een Ziggo sport totaal go account aangemaakt..

Het koppelen lukt echter niet, telkens komt er een lege pagina met Gateaway 504 in beeld. Vokgens Ziggo is dit probleem neergelegd bij KPN,. KPN moet dit oplossen.

Mijn abonneenummer bij KPN is (...) . Kunnen jullie dit oplossen zodat ik ook kan kijken via de Ziggo sport totaal app en niet alleen via KPN itv online.

Bij voorbaat dank!

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi Jeroen,

Bij mij precies hetzelfde probleem. Ik heb hier al een paar keer over gebeld met de klantenservice maar tot op heden zonder resultaat. 

Ik ben dus heel benieuwd of dit voor ons beiden opgelost kan worden. 


Hoi @Jeroen1964 en @Adijke 11 . Welkom op het forum.

@Adijke 11 : ik zie in het log dat jij hier al eens over hebt gebeld en je bent toen doorverbonden naar ziggo sport.  Wat is daar uitgerold? Wat is er voor jou in werking gezet?

@Jeroen1964 : Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Onze administrator heeft je klantnummer verwijderd ivm privacy, zou je die in het opmerkingen veld willen zetten?


Ik ben doorverbonden en na 45 minuten in de wacht gezeten te hebben, verwees Ziggo me weer door naar KPN. Is het mogelijk het onderling voor mij oplossen?


@Erwin_ profiel aangevuld en abonneenummer via privebericht gestuurd.


Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren? (mijn vermoeden is dat je een ander nummer moet gebruiken. Die heb ik je via een privébericht toegestuurd)


@Jeroen1964 meldt mij via privébericht dat de pagina nu wel toegankelijk is en hij ondertussen gebruik kan maken van de dienst.

@Adijke 11 : Wat zijn jouw ervaringen? Is het bij jou nu ook gelukt?


@Erwin_ : De pagina werkt inderdaad weer en het is me gelukt om account te koppelen. Heel fijn, dank je wel!


Top. Ik ben blij dat het is opgelost.

Voor andere vragen weten jullie mij te vinden!


goeie middag allen, ik heb een vraag. ik heb sinds vandaag een Ziggo sport totaal Go abonnement genomen bij KPN. ik kan wel op mijn TV 1 voetbal wedstrijd  zien, maar kan mij niet inloggen op mijn app om naar andere wedstrijden wedstrijden over te schakelen. Weten jullie een oplossing daarvan of wat wat de reden het is. ik heb namelijk geen Ziggo inlog gegeven ontvangen van hun, nog van KPN of Ziggo.


@janok0 : Je kunt via de itv app van KPN deze zenders streamen.

Maar je kunt ook een account aanmaken via deze link:

https://ziggosport.tv.kpn.com/?cb=https%3A%2F%2Fgo.ziggosporttotaal.nl%2Fprovider%2Fkpn%2Flanding%3FproviderKey%3Dkpn%26session%3Dee420931-73a9-4fe8-9a40-bb82bd337ce2