Skip to main content

Hallo,

ik heb een LG 43UN70006LA tv.

nu zijn daar geen codes voor om te koppelen met de afstandsbediening.

ik heb alles al geprobeerd en bekeken op internet.

Kan iemand mij verder helpen?

Hallo @eggie 

 

Welke afstandsbediening heb je, de code om een TV in te stellen verschillen per type AB, je kan de AB's hier vinden: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm


ik heb de ab van het derde plaatje uit de bovenste rij. Die met die witte achterkant, de 3c.

dat heb ik allemaal al bekeken. als ik die tool uitvoer komt er te staan dat er geen codes zijn voor mijn type tv:rolling_eyes:

 


Staat het merk van jouw televisie niet in de lijst?
Probeer het dan met snelcode 20 en volg de onderstaande stappen:

  1. Stap 1.

    Druk 5 seconden op ‘menu’, totdat het rode lampje op de afstandsbediening twee maal knippert.

  2. Stap 2.

    Voer de snelcode ‘20’ met de toetsen 0 – 9 in. Het rode lampje op de afstandsbediening knippert twee keer en gaat daarna constant branden.

  3. Stap 3.

    Richt nu de afstandsbediening op je televisie. Druk op de knop ‘tv’ (linksboven) en houd deze ingedrukt TOTDAT de televisie uit springt (dit kan tussen de 5 en 40 seconden duren). Laat zodra de tv uit springt de knop DIRECT los! Dit omdat het juiste signaal dan gekoppeld wordt aan de afstandsbediening. Zodra je de tv knop loslaat knippert het rode lampje op de afstandsbediening twee keer.

  4. Stap 4.

    Je afstandsbediening is nu ingesteld. Controleer eerst of de afstandsbediening goed ingesteld is op je tv. Dit doe je door de volgende knoppen te controleren:

    1. Zet eerst je tv-ontvanger aan. Druk op de knop tv (linksboven). Je tv moet nu weer aangaan.
    2. Druk op de volume-knoppen / en de mute-knop. Het volume moet nu hoger, lager en geheel uitgaan.
    3. Druk op de AV-knop. De tv verandert nu van input kanaal (bijvoorbeeld naar je spelcomputer of mediacentre). Druk (een aantal keer) op de AV-knop om terug te gaan naar tv-kijken.

Lukt het niet met snelcode 20? Dan kan de afstandsbediening helaas niet ingesteld worden op jouw merk televisie. Voor het bedienen van je televisie (volume, AV/input en power) gebruik je de originele afstandsbediening van de televisie.


Hoi Jeroen,

bedankt voor je reactie maar ook dit werkt niet……

 


Hi @eggie 

 

Hier boven zie ik dat jullie veel geprobeerd hebben. Eerder schreef je dat er geen codes zijn voor je TV.  Heb je deze al eens geprobeerd? 

LG codes

 

Deze codes zijn voor de reguliere koppelwijze. Laat je weten of het gelukt is? :relaxed:


Hoi Denise,

het is me gelukt! Ik ben weer van voor af aan begonnen en nu is het klaar. Allemaal dank voor de hulp!


@eggie  HELEMAAL SUPER ! 

Mooi om te lezen dat het gelukt is :relieved:


Ik heb bovenstaande  afstandsbediening , weet iemand de code voor een Toshiba tv. 

Hoe stel je deze in zonder de snelcode


In dit document staan alle codes die er voor die afstandsbediening zijn. Op pagina 1 staat de instructie hoe je deze instelt. Dit zijn de verschillende codes voor Toshiba:

  • 001
  • 005
  • 009
  • 239
  • 270
  • 328
  • 599
  • 612

Als een code niet werkt kun je het stappenplan gewoon weer herhalen.